اضافه شدن سرویس پرداخت بیت کوین در توییتر برای کاربران IOS

اضافه شدن سرویس پرداخت بیت کوین در توییتر برای کاربران IOS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۰

امروزه، پرداخت بیت کوینی به سرعت در جهان در حال پیشرفت است و کمپانی‌های بزرگ نیز دوست دارند تا به نحوی از این تکنولوژی استفاده کنند. به دنبال این که بسیاری از کمپانی‌ها حمایت خود را از درگاه‌های پرداخت بیت کوین اعلام کردند، توییتر از اضافه شدن سرویس پرداخت بیت کوین در توییتر خبر داد.

توییتر در 23 سپتامبر اعلام کرد که در این هفته، غول رسانه‌های اجتماعی توییتر شروع به راه اندازی سرویس پرداخت بیت کوین برای کاربران iOS می‌کند. همچنین اعلام کرد، اضافه شدن سرویس پرداخت بیت کوین در توییتر، فعلا برای کاربران اندروید فعال نیست و آن‌ها به زودی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

چگونه در توییتر به تولید کنندگان محتوا انعام بدهیم؟

به گفته استر کرافورد، یکی از مدیران توییتر، اضافه شدن سرویس پرداخت بیت کوینی در توییتر، در حال حاضر برای کاربران iOS در تمام دنیا فعال شده است. توییتر اعلام کرد انعام دادن در توییتر بدون کارمزد خواهد بود و این کمپانی سودی از کاربران دریافت نخواهد کرد.

امکان افزودن آدرس BTC و ETH به توییتر اضافه شد!

در ادامه بخوانید

کاربران برای انتقال بیت کوین در توییتر، می‌توانند از طریق شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین که انتقال‌های آن توسط اپلیکیشن Strike  انجام می‌شود اقدام کنند و یا با اضافه کردن مستقیم آدرس BTC به نمایه خود امکان انتقال را فرآهم نمایند. کاربران می‌توانند با استفاده از اتصال برنامه‌هایی مثل Cash App، Patreon، Venmo، Chipper، BandCamp، Razorpay، GoFundMe، Picpay و Wealthsimple Cash به توییتر خود، از کاربران دیگر، رمز ارز پاداش بگیرند.

اطلاع رسانی اضافه شدن سرویس پرداخت بیت کوین در توییتر

دورسی قبلا در مورد اضافه شدن سرویس پرداخت بیت کوینی در توییتر اطلاعاتی را با کاربران در میان گذاشته بود. او در توییتی در مورد مفهوم Tip Jar توضیح داده بود، که این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها به تولیدکنندگان محتوا در توییتر، بیت کوین پاداش دهند.

علاوه بر این، توییتر به کاربران خود اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را احراز هویت کنند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا آواتارهای NFT تایید شده را داشته باشند. اما تاکنون مشخص نشده است که چه زمانی این قابلیت در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

این میلیاردر همچنین اولین توییت خود را به قیمت 2.9 میلیون دلار به عنوان NFT در ماه مارس به حراج گذاشته بود.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.