اضافه شدن بیت کوین به سیستم پرداخت توییتر!

اضافه شدن بیت کوین به سیستم پرداخت توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

به نظر می‌رسد که آپدیت بعدی اپلیکیشن توییتر دارای قابلیتی باشد که امکان پرداخت توسط بیت کوین در شبکه لایتنینگ را فراهم می‌کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، توییتر در حال ایجاد زمینه‌سازی برای امکان پاداش دهی از طریق بیت کوین به تولیدکنندگان محتوا است.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده آخرین نسخه بتای توییتر در سیستم عامل‌های iOS شامل کدهایی است که امکان پرداخت توسط بیت کوین را به بخش «Tip Jar» این اپلیکیشن اضافه می‌کنند. همچنین پیش از این نیز وب‌سایت کوین تلگراف گزارش داد که جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر اظهار داشت در حال کار کردن روی پرداخت توسط بیت کوین هستند.

گفتنی است که اپلیکیشن توییتر در ماه اردیبهشت، قابلیت Tip Jar را به عنوان راهی برای پاداش دادن به تولید کنندگان محتوا در این پلتفرم ارائه داد.

اگر خبرهای منتشر شده درباره پرداخت پاداش توسط بیت کوین در توییتر عملی شوند، بیتکوین نیز در کنار Cash App ،PayPal و Venmo، به عنوان گزینه‌های پرداخت در Tip Jar اضافه می‌شود.

اکنون این احتمال وجود دارد که توییتر به عنوان زمینه‌سازیِ راه اندازی این قابلیت، درباره بیت کوین و شبکه لایتنینگ آموزش‌های مختصری ارائه دهد. این آموزش ممکن است شامل اطلاعاتی درباره کیف پول‌های ارز دیجیتال کاستدی ‌(custodial) و بدون کاستدی (non-custodial) برای ذخیره بیتکوین باشد.

گفتنی است که اضافه شدن قابلیت پرداخت از طریق بیت کوین در توییتر، از جدیدترین اقدامات جک دورسی برای گسترش پذیرش بیت کوین است. پیش از این نیز در ماه آگوست (مرداد ماه)، وی درباره راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز برای بیت کوین حرف زده بود. دورسی در گذشته هم بیت کوین را کلید آینده و پیشرفت توییتر توصیف کرده بود.

اقدامات جک دورسی فقط به ادغام بیتکوین با توییتر محدود نمی‌شود؛ وی در ماه ژوئیه (تیر)، اظهار داشت که شرکت اسکوئر (Square) در حال توسعه یک کیف پول سخت افزاری برای بیت کوین است.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.