امکان افزودن آدرس BTC و ETH به توییتر اضافه شد!

امکان افزودن آدرس BTC و ETH به توییتر اضافه شد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

شبکه‌های اجتماعی مثل توئیتر، اینستاگرام و … امروزه به  یک جزء جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند، در کنار این که ما از این شبکه‌ها برای سرگرمی و آموزش و بسیاری مورد دیگر استفاده می‌کنیم، افراد زیادی هستند که از این طریق کسب درامد می‌کنند. از این رو مدیران این شبکه‌ها همواره در فکر ایجاد راه‌های متنوع درآمدزایی هستند. به تازگی امکان جدیدی که به توئیتر اضافه شده، امکان افزودن “آدرس BTC و ETH به بخش بایو” است. با ما همراه باشید تا خبر افزودن آدرس BTC و ETH به توییتر را با هم بررسی کنیم.

توئیتر یک شبکه خبررسان و پیامرسان خارجی است که در بین اقشار مختلف مردم ایران نیز استفاده کننده‌های زیادی دارد. همان طور که گفتیم، افراد زیادی در این شبکه اجتماعی اقدام به تولید محتوای جذاب و مخاطب پسند می‌کنند. در این بین توئیتر نیز راه‌هایی را اضافه کرده تا در کنار تولید محتوا، بتوانند درامد هم داشته باشند.

قبلا در این شبکه اجتماعی افراد می‌توانستند از طریق درگاه‌های پرداخت بانکی مثل PayPal اقدام به خرید اشتراک افراد تولید کننده محتوا کنند، این امکان در بسیاری از کشورها فعال شده بود، ولی در کشور ایران به سبب تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود، در دسترس نبود.

به تازگی راهی ایجاد شده تا شما بتوانید از طریق کیف پول بیت کوین یا اتریوم خود، اقدام به پرداخت پول در توئیتر کنید. این امکان در برخی از کشورها در حال ارتقا و ایجاد شدن است.

چرا امکان اضافه کردن آدرس BTC و ETH به توییتر ایجاد شده است؟

چرا امکان اضافه کردن آدرس BTC و ETH به توییتر ایجاد شده است؟

صنعت رمزنگاری نیز در حال قدرت نمایی است و نقش مهمی در کشاندن مردم به دنیای دیجیتال ایفا می‌کند. بنابراین برخی از پلتفورم‌ها مثل همین شبکه‌های اجتماعی خود را با پیشرفت روز افزون صنعت رمز ارزها همگام می‌کنند تا بتوانند هم مخاطبان بیشتری کرده و هم این که امکانت و خدماتی که ارائه می‌کنند را بهبود دهند.

به عنوان مثال توئیتر که از چندین سال پیش در جهان محبوبیت و کاربران زیادی پیدا کرده، راهی ایجاد کرده است تا افرادی که اقدام به تولید محتوا می‌کنند، از این طریق نیز درآمدی داشته باشند، مثل همان کاری که یوتیوب از اوایل کار خود در پیش گرفته بود، منتهی در آپدیت جدید که انجام گرفته، شما می‌توانید از دو ارز دیجیتالی برای خرید اشتراک افرادی که دوست دارید استفاده کنید. این دو ارز دیجیتال، BTC و ETH هستند.

افزودن آدرس BTC و ETH به توییتر در چه سیستمی انجام می‌شود؟

امکان افزودن آدرس BTC و ETH به توییتر در قالب پروژه‌ای به نام Tip Jar در حال انجام است. قبل از این که به نکات ریز این سیستم اشاره کنیم، باید بدانید که اصلا ویژگی Tip Jar چیست؟

Tip Jar یک امکان جذاب و حرفه‌ای برای کاربران آیفونی و اندرویدی اپلیکیشن توئیتر است که امکان ارسال وجه را ممکن می‌سازد. افراد زیادی در توئیتر فعالیت می‌کنند و به تولید محتوا مشغولند.

این افراد می‌توانند با امکان به وجود آمده، محتوایی که تولید کرده‌اند را به فروش برسانند. امکان پرداخت در گذشته تنها از طریق paypal امکان پذیر بود، اما به تازگی در این سیستم، خرید از طریق ارزهای دیجیتالی بیت کوین و اتریوم نیز ممکن شده است.

منبع: techradar

چند روز قبل درباره “اضافه شدن بیت کوین به سیستم پرداخت توییتر!” صحبت کرده بودیم.

امکان افزودن آدرس BTC و ETH به توییتر از ماه می در دسترس برخی از کاربران به صورت آزمایشی قرار گرفته است. جالب است بدانید که این ویژگی به صورت رسمی از طرف توئیتر اعلام نشده و الساندرو پالوزی ایتالیایی، توسعه دهنده موبایل که خود را با عنوان “leaker” معرفی می‌کند، این امکان را در بخش تنظیمات مشاهده کرده است.

موضوعی که وجود این امکان را تایید می‌کند، این است که جک دورسی مدیر عامل توئیتر خبری را به اشتراک گذاشته و در آن اضافه شده بیت کوین به سیستم Tip Jar را مژده داده بود.

همچنین رهبر محصولات توییتر، کیوان بیک‌پور با انتشار یک توییت از تصاویر فوری پلوززی حمایت کرد و اذعان داشت که توییتر روی توانایی انتقال وجه از طریق پادشاه ارزهای رمزنگاری شده یعنی بیت کوین (BTC) کار می‌کند.

بنابراین می‌توان حدس زد که این به روز رسانی به زودی رسمی شود و در دسترس کاربران بیشتری قرار گیرد.

برای اینکه از جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال آگاه شده و سریع اخبار را دریافت کنید حتما به قسمت خبرستان سر بزنید

خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.