بازیابی رمز کیف پول بیت کوین: آیا این امکان وجود دارد؟

بازیابی رمز کیف های پول مثل بیت کوین ممکن است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

همان طور که می‌دانید، بازیابی رمز عبور کیف‌های پول ارزهای دیجیتال یا همان رمز ولت ارز دیجیتال به سختی امکان پذیر است و همه افراد نمی‌توانند این کار را انجام دهند. کیف پول بیت کوین نیز به عنوان یکی از کیف پول‌های دیجیتالی شناخته می‌شود که به هیچ وجه امکان رمز گشایی آن بعد از فراموش شدن رمز وجود ندارد. اما به تازگی شرکتی ادعا کرده که می‌تواند بازیابی رمز کیف پول بیت کوین را انجام دهد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات این خبر را خدمتتان بیان کنیم.

بازیابی رمز کیف پول بیت کوین

بازیابی رمز کیف پول بیت کوین

تخمین زده می‌شود که به سبب فراموشی رمز کیف پول بیت کوین، بین ۶۸۱۱۰ تا ۹۲۸۵۵ بیت کوین از دسترس خارج شده که ارزشی باله بر ۴٫۸ میلیارد دلار دارند. این آمار از تحلیل پدر و پسری به نام Chris و Charlie Brooks به دست آمده است.

این پدر و پسر امریکایی که صاحب شرکتی تحت عنوان Crypto Asset Recovery هستند، اقدام به بازیابی رمز عبور کیف پول‌های دیجیتالی می‌کنند.

در جدیدترین پروژه‌ای که این شرکت بر عهده داشت، یک کیف پول رمز گذاری شده به ارزش ۲۵۰ هزار دلار آمریکا بازیابی رمزی شد و توانستند سرمایه موجود را به صاحب کیف پول دیجیتالی برگردانند. این کیف پول دارای مقداری بیت کوین بوده که شرکت در ازای بازیابی رمز عبور، ۲۰ درصد آن را به عنوان کارمزد برداشت کرده است.

این پدر و پسر در طی گفت و گویی که با cryptonews داشتند، این گونه بیان کردند:

“ما طیف وسیعی از مشتریان را پذیرا هستیم که به عنوان استخراج کننده بیت کوین فعالیت دارند. این افراد می‌دانند که در یک کیف پولی مقداری بیت کوین دارند، اما یا رمز عبور آن را فراموش کرده‌اند، یا اطلاعات حیاتی جهت بازیابی رمز را. ”

تجزیه و تحلیل این پدر و پسر نشان داده است که در ۱۴ درصد از این موارد امکان بازیابی رمز کیف پول بیت کوین وجود دارد.

آن‌ها بر اساس تجربه می‌توانند حدود ۳۵ درصد از رمزهای عبور را بازیابی کنند. در نتیجه، این پدر و پسر به این نتیجه رسیدند که حدود ۲٫۴۵ درصد از بیت کوین‌های از دست رفته و سوخته در کیف پول‌ها را می توان بازیابی کرد.

شرکت‌هایی مانند Crypto Asset Recovery برای آن دسته از سرمایه گذاران مفید هستند که نمی‌توانند رمزهای عبور خود را به تنهایی بازیابی کنند. با این حال، همانطور که دیوید وکسلر از walletrecovery.info قبلاً به Cryptonews گفته بود، “کلاهبرداری‌های زیادی تحت عنوان بازیابی رمز کیف پول بیت کوین یا همان بازیابی بیت کوین در حال انجام است و خواهد بود”

در مقابل این نوع اخبار، افرادی که اقدام به رمز نگاری و طراحی کیف‌های پول ارزهای دیجیتال می‌کنند، بیان کرده‌اند که کیف پول‌های مورد استفاده سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دارای امنیت زیادی است و راه‌های مختلفی را برای پیدا کردن دسترسی دوباره به آن‌ها وجود دارد.

منبع خبر: cryptonews

حال به نظر شما، بازیابی رمز کیف های پول مثل بیت کوین ممکن است؟

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال مختلف را در بخش خبرستان بخوانید

مهم‌ترین اخبار بیت کوین مهم‌ترین اخبار بیت اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.