ایلان ماسک و خالق اتریوم در بین ۱۰۰ شخصیت تاثیر گذار سال ۲۰۲۱

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

نیویورک تایمز در پی اقدامی که هر ساله انجام می‌دهد، لیست 100 شخصیت برتر و تاثیر گذار جهان را اعلام می‌کند. به تازگی نیز در شب گذشته، ۱۰۰ شخصیت تاثیر گذار سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که در بین آن‌ها، ایلان ماسک (مدیر تسلا و حامی دوج کوین) به همراه ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم نیز حضور داشتند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتر در این باره را خدمتتان قرار دهیم.

۱۰۰ شخصیت تاثیر گذار سال ۲۰۲۱

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در فهرست ۱۰۰ نفر از افراد تأثیرگذار که سالانه توسط مجله تایم ارائه می شود، قرار داده شدند. نام این دو شخصیت تاثیر گذار در بازار رمزارزها که به شدت نیز طرفداران زیادی دارند، در بخش نوآوران برتر سال ۲۰۲۱ در کنار افرادی مثل آریانا هافینگتون، تاجر و الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Reddit نوشته شده است.

جالب است بدانید که هافینگتون؛ ایلان ماسک را به سبب این که محدودیت‌های زندگی را از بین می‌برد و تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام می‌دهد، تحسین کرده است. همچنین الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Reddit نیز به نوبه خود اعلام کرد که افتخار می‌کند شاهد رشد و پیشرفت میراث بوترین (اتریوم) است.

اتریوم نیز که به عنوان دومین ارز دیجیتال ارزشمند دنیا بعد از بیت کوین شناخته می‌شود، موجب شده تا بنیان گذارش به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تاثیر گذار دنیا جای گیرد.

در لیست منتشر شده، افراد زیادی در حوزه‌های مختلف علم، تجارت، هنر و سیاست و … نیز حضور داشتند که برخی از معروف‌ترین این افراد عبارتند از:

  • بریتنی اسپیرز
  • سیمون بیلز
  • تام بردی
  • دونالد ترامپ
  • تاکر کارلسون
  • تیم کوک
  • و بسیاری دیگر

منبع خبر: time.comu.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.