پیشنهادات خالق کاردانو به ایلان ماسک برای ارتقای دوج کوین!

پیشنهادات خالق کاردانو به ایلان ماسک برای ارتقای دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) خالق شبکه کاردانو اخیرا ویدیویی ضبط کرده و در آن قدم به قدم پیشنهادات خود را برای ارتقا دوج کوین به ایلان ماسک مدیر عامل تسلا توضیح داده است.

یکی از پیشنهادات وی برای ارتقای دوج کوین این بود که با توجه به سرعت بالای انجام تراکنش‌ها در مکانیزم Prism، بهتر است این پروتکل جایگزین Scrypt شود. شایان ذکر است که Prism می‌تواند حدود ۱۰ هزار تراکنش را در هر ثانیه پردازش کند. این پروتکل حاصل تلاش مشترک بین دانشگاه‌های بزرگی مانند MIT و استنفورد (Stanford) است.

از دیگر پیشنهادات هاسکینسون این‌ بود که برای حفظ ویژگی ASIC-resistant در دوج کوین، از الگوریتم HashCore استفاده شود؛ هدف این الگوریتم این است که بازار ماینینگ را برای ماینرها کارآمدتر و رقابتی‌تر کند.

ویژگی ASIC-resistant یا مقاوم در برابر ASIC، قابلیتی است که یک ارز دیجیتال را در برابر ماینینگ با استفاده از دستگاه‌های ASIC مصون می‌کند. درواقع رمزارزِ مقاوم در برابر دستگاه‌های ASIC به گونه‌ای طراحی شده‌ است که استخراج آن با استفاده از دستگاه‌های ASIC غیرممکن می‌شود.

خالق کاردانو همچنین پیشنهاد استفاده از ErgoScript در دوج کوین را ارائه داده است تا قراردادهای هوشمند بتوانند وارد دنیای این میم‌کوین شوند.

 

دوج کوین رمزارز محبوب ایلان ماسک!

ماسک نیز برای ارتقای Dogecoin پیشنهادهایی ارائه داده است. وی پیش از این اظهار داشت که با افزایش ده برابری سایز بلاک‌ها، مقیاس‌پذیری دوج کوین را بهبود ببخشند. با این حال پیشنهاد وی برای همه خوشایند نبود و مخالفانی داشته است. چند توسعه دهنده برجسته نیز در این باره اظهار داشتند که بهتر است ایلان ماسک تمرکز خود را روی پرتاب موشک قرار دهد.

 

برای خرید دوج کوین و سایر رمزارزهای معتبر اینجا کلیک کنید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.