اولین گالری رسمی توکن‌ های NFT در شیکاگو راه‌اندازی شد

نمایشگاه NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

توکن‌ های NFT مدتی است که جایگاه خود را در بین هنرمندان و علاقه‌مندان هنر پیدا کرده‌اند. بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان،‌ ترجیح می‌دهند آثار خود را در قابل توکن غیرقابل تعویض (NFT)  به فروش برسانند. گالری آیم‌نات‌آرت (imnotArt) در شیکاگو این روزها به کمک هنرمندان علاقه‌مند به دنیای رمزارزها آمده تا آن‌ها را در راهی که پیش گرفته‌اند هدایت کند.

مخاطبانی که دوست دارند آثار هنری را تماشا کنند یا به خرید این آثار فکر می‌کنند، می‌توانند به گالری آیم‌نات‌آرت مراجعه کنند. گالری آیم‌نات‌آرت اولین مجموعه‌ای است که هم به صورت مجازی و هم واقعی می‌توان از آن دیدن کرد. خریداران آثار هنری که نمی‌توانند به گالری آیم‌نات‌آرت مراجعه کنند،‌ کافی است به آدرس CryptoVoxels metaverse رفته و این نمایشگاه را به صورت زنده تماشا کنند.

اولین گالری رسمی توکن‌ های NFT میزبان نخستین نمایشگاه خود با عنوان «دیجیتال جدید: متولد شیکاگو» است که امروز شنبه ۲۳ مرداد ماه افتتاح می‌شود. در نمایشگاه  «دیجیتال جدید: متولد شیکاگو» آثار هنرمندان به‌صورت توکن‌های NFT به فروش می‌رسد.

گالری آیم‌نات‌آرت در ظاهر مانند دیگر گالری‌های آثار هنری به نظر می‌رسد،‌ ولی وقتی وارد این گالری شوید به سرعت متوجه تفاوت‌های آن با دیگر بوتیک‌های آثار هنری می‌شوید.

دیوارهای اولین گالری رسمی توکن‌های غیرقابل معاوضه، به جای نقاشی‌های رنگ روغن یا آثار چاپ شده روی بوم با تعدادی نمایشگر تزیین شده است. نمایشگرهایی که در گالری آیم‌نات‌آرت قرار دارند می‌توانند آثار هنری ثابت و انیمیشنی را به نمایش بگذارند.

در حالت کلی، این گالری هنری در یک بازی ویدیویی مانند دنیای متاورس بازسازی شده است. ساختار اولین گالری آثار هنری در قالب توکن‌ های NFT  به‌گونه‌ای است که می‌تواند تصاویر این گالری در دنیای واقعی را در فضای بازی به نمایش درآورد.

تمام آثار هنری موجود در گالری آیم‌نات‌آرت، یک توکن غیرقابل تعویض یا همان NFT ضرب شده روی شبکه اتریوم است. شما می‌توانید هر کدام از این آثار را در قالب یک توکن غیرقابل معاوضه خریداری کنید.

مزیت این توکن‌ها نسبت به دیگر آثار دیجیتالی این است که آثار هنری دیجیتالی قابلیت کپی شدن را در خود دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت؛ ولی آثار هنری که در قالب توکن غیرقابل تعویض فروخته می‌شوند حفظ مالکیت آن‌هاست. به عبارت بهتر آثار هنری که در قالب توکن‌ های NFT فروخته می‌شوند شبیه به آثار هنری فیزیکی هستند.

وقتی شما یک اثر هنری را در قالب توکن غیرقابل تعویض خریداری می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را در هر دستگاه دیجیتالی تماشا کنید. گالری آیم‌نات‌آرت به عنوان اولین گالری آثار هنری به صورت توکن‌ های NFT خرداد ماه در شیکاگو بازگشایی شد. با گذشت دو ماه از افتتاح این گالری هیچ نمایشگاهی در آن برپا نشده بود و امروز اولین نمایشگاه گالری آیم‌نات‌آرت راه‌اندازی شد.

هر کدام از آثار هنری نمایش داده شده  در این گالری با یک بارکد یا همان QR کد همراه هستند. خریداران با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات این اثر هنری را دیده و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.