راه اندازی اولین پروژه دیفای در شبکه هدرا

راه اندازی اولین پروژه دیفای در شبکه هدرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۰

Akt.io، با مشارکت بنیاد HBAR، در شبکه Hedera راه اندازی شده و به اولین برنامه DeFi در بلاک‌چین carbon-negative تبدیل می‌شود. برای خواندن ادامه خبر راه اندازی اولین پروژه دیفای در شبکه هدرا با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی اولین پروژه دیفای در شبکه هدرا

Akt.io، با مشارکت بنیاد HBAR، در شبکه Hedera راه اندازی شده و به اولین برنامه DeFi در بلاک‌چین carbon-negative تبدیل می‌شود. این پروتکل در حال ایجاد راه حل‌های مدیریت دارایی و پرداخت یکپارچه برای اقتصاد غیرمتمرکز است.

بنیاد HBAR با ارائه کمک‌های مالی و تامین منابع دیگر به توسعه دهندگان، استارت‌آپ‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال راه اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز در DeFi ،NFT ،CBDC ،ESG، بازی و سایر بخش‌ها هستند، به توسعه سیستم Hedera کمک می‌کند.

رونمایی کیف پول XDEFI از توکن اختصاصی خودش

برای خواندن خبر کلیک کنید

هدرا، HBAR و Akt.io

Akt.io علاوه بر دریافت کمک مالی، از بنیاد HBAR حمایت سازمانی دریافت خواهد کرد تا راه‌اندازی و رشد آن در شبکه Hedera تقویت شود.

برنامه آینده آن‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های خود را با الگوریتم‌های هوشمند، به صورت خودکار تنظیم کرده و با دارایی‌های دیجیتال درآمد ایجاد کنند و به طور یکپارچه به akt.io Wealth Card متصل شوند.

akt.io Wealth Card کارت پرداخت بین‌المللی شناخته شده‌ای است که امکان پرداخت مستقیم با دارایی سرمایه گذاری شده را فراهم می‌کند.

شاین هیگدون (Shayne Higdon)، مدیرعامل و مدیر اجرایی بنیاد HBAR در بیانیه‌ای توضیح داد:

ما تحت تاثیر پروژه پلتفرم akt.io قرار گرفته‌ و از انتخابشان که Hedera Network است، بسیار خرسندیم. انتخاب شبکه Hedera برای ایجاد چشم انداز برای ارائه یک مدل یکپارچه به سرمایه‌گذاران خرد است که سرمایه آن‌ها را به کار می‌گیرد و در عین حال راحتی نقدینگی فوری را برایشان با داشتن وجه نقد در بانک مرتبط فراهم می‌کند.

هدرا امکاناتی مثل ۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه، کارمزد کم و مصرف پهنای باند اندک، ارائه می‌دهد. از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۸، در این شبکه عمومی بیش از ۱٫۷۵ میلیارد تراکنش ایجاد شده توسط برنامه های کاربردی را پردازش کرده است و بیش از ۴۱۰ هزار حساب فعال دارد.

شرکت اصلی Akt.io Automata به عنوان یک نماینده، با ارائه دهندگان خدمات پرداخت تحت نظارت بریتانیا و ایرلند در ارتباط است. این وضعیت باعث شده که شرکت به سرعت در بازارهای بریتانیا و اروپا حرکت کند.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.