بیش از 900 میلیون دلار سرمایه در بازار لیکویید شد!

لیکویید شدن 925 میلیون دلار به دنبال افت بیت کوین- بیتستانن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده توسط coingape، به دنبال افت قیمت بیت‌کوین در اوایل صبح امروز، نزدیک به 925 میلیون دلار سرمایه در بازار کریپتو لیکویید شد. با لیکویید شدن 925 میلیون دلار به دنبال افت بیت‌کوین، تحلیلگران بازار احتمال ادامه‌دار بودن این افت و همچنین افزایش میزان لیکویید شدن سرمایه‌های کاربران را مطرح کردند.

لیکویید شدن 925 میلیون دلار به دنبال افت بیت‌کوین

با افت 6 درصدی قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز روند نزولی به خود گرفتند.

به گفته فعالان بازار، در پی افت شدید قیمت ارزهای دیجیتال، بیش از 900 میلیون دلار سرمایه در بازار لیکویید شد. شایان ذکر است که بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار افت 8 تا 10 درصدی ثبت کرده‌اند.

علاوه بر افت شدید قیمت بیت‌کوین، سایر بازارهای مالی مثل S&P500 و طلا نیز در این بازه سیر نزولی داشتند. به دنبال این افت، فعالان بازار احتمال کاهش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو را احتمال می‌دهند.

طبق گزارشات Kaiko Research، نوسانات قیمت بیت‌کوین در آخر هفته گذشته، افزایش یافته. آدام مک کارتی، تحلیلگر مشهور Kaiko بیان کرد که این افزایش نوسانات معمولاً ناشی از کاهش اعتماد فعالان بازار است.

لیکویید شدن 925 میلیون دلار به دنبال افت بیت کوین- بیتستانن

نوسانات بیت‌کوین در روز جمعه تشدید و در میان آشفتگی بازارهای مالی جهانی که ناشی از افزایش خطرات ژئوپلیتیکی بود، افت 8 درصدی را ثبت کرد.

طبق داده‌های منتشر شده، اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار پس از بیت‌کوین، افت قابل توجهی را تجربه کرده و تا 12 درصد ارزش خود را از دست داده است.

سولانا و دوج‌کوین هم با افت تقریبا 12 درصدی روبه‌رو بوده‌اند. همچنین Cardano و Polkadot افت 12 درصدی و 15 درصدی ثبت کرده‌اند.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.