قیمت توکن‌های حوزه هوش مصنوعی شدیدا افزایش یافته است

افزایش شدید قیمت توکن های حوزه هوش مصنوعی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: امروز توکن GRT شبکه‌ی Graph نزدیک به ۱۵ درصد رشد کرد. GRT تنها توکنی نبود که افزایش قیمت را تجربه کرد و سایر توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی نیز رشد داشتند. افزایش شدید قیمت توکن های حوزه هوش مصنوعی می‌تواند به آینده‌ی این صنعت نیز کمک بسیاری کند و نشانه‌ی آینده‌ی روشنی برای این صنعت باشد.

افزایش شدید قیمت توکن های حوزه هوش مصنوعی

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، توکن‌های حوزه‌ی هوش مصنوعی در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد بهتری نسبت به ارزهای دیجیتال اصلی مثل بیت‌کوین و اتر داشته‌اند.

قیمت توکن GRT Graph پروتکل ndexing در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی به دنبال انتشار آخرین نسخه فناوری ChatGPT که ابزار محبوب چت بات را تقویت می‌کند، شدیدا رشد کرده‌اند.

OpenAI، شرکت سازنده ChatGPT، این نسخه را روز سه‌شنبه در یک پست وبلاگی رونمایی و بیان کرد که آخرین نسخه می‌تواند در تست‌های شبیه‌سازی شده با امتیاز خوبی از شرکت‌کنندگان قبول شود.

SingularityNET (AGIX) نیز همراه با سایر توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی رشد کرد. AGIX در ۲۴ ساعت اخیر نزدیک به ۱۶ درصد افزایش قیمت داشته است.

Sheraz Ahmed، شریک مدیریتی بلاکچین Storm Partners در این باره گفت:

هوش مصنوعی می‌تواند یک فناوری تهدیدکننده برای برخی در فضای Web3 باشد، زیرا بلافاصله از طریق راه‌اندازی GPT چت تقریباً یک شبه به پذیرش گسترده دست یافته و ممکن است موقعیت بعضی از حوزه‌ها را به خطر بیندازد.

وی در ادامه‌ی سخنان خود افزود:

توکن‌های هوش مصنوعی پیشرو هستند و احتمالاً با پیچیده‌تر شدن هوش مصنوعی موقعیت و محبوبیت خود را حفظ کنند. هوش مصنوعی یک فرصت فوق‌العاده برای ارزهای دیجیتال است و احتمالاً یک رابطه مکمل همزیستی ایجاد خواهد کرد.

افزایش شدید قیمت توکن های حوزه هوش مصنوعی

Graph یک پروتکل منبع باز indexing است که برای جمع آوری، پردازش و ذخیره داده‌ها از برنامه‌های مختلف بلاک‌چین استفاده می‌کند. این پروتکل نیاز کاربرانی که از داده استفاده می‌کنند، مانند توسعه دهندگان برنامه‌های مختلف را برای گسترش زیرساخت های پیچیده جهت جمع آوری داده‌های زنجیره‌ای از بین می‌برد.

Graph در حال حاضر از نمایه سازی (indexing) داده‌های ۲۶ شبکه بلاک‌چین مختلف، از جمله اتریوم، Near، آربیتریوم (Arbitrium)، Optimism، پالیگان، Avalanche، سلو (Celo)، فانتوم، Moonbeam و IPFS پشتیبانی می‌کند.

این پروتکل همچنین گزارش کمک‌های مالی سالانه خود را در روز پنجشنبه منتشر کرد که رشد پروتکل در سال ۲۰۲۲ و چگونگی نقش حیاتی کمک‌های مالی در تحریک و توسعه اکوسیستم Graph را نشان می‌دهند.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.