تعداد سرمایه‌گذاران خرد بیت‌کوین و اتریوم رکورد جدیدی را ثبت کرد

رکورد زنی تعداد سرمایه گذاران خرد بیت کوین و اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۱

بیتستان: با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، میزان خرید رمزارز توسط خریداران خرد افزایش پیدا کرده و رکورد زده است. رکورد زنی تعداد سرمایه گذاران خرد بیت کوین و اتریوم می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار کریپتو داشته باشد. این دو رمزارز که بعد از فاجعه‌ی FTX در شرایط ناخوشایندی قرار داشتند، با افزایش خریداران خرد احتمال افزایش قیمتشان نیز وجود دارد.

رکورد زنی تعداد سرمایه گذاران خرد بیت کوین و اتریوم

تعداد کیف‌پول‌های سرمایه‌گذاران خرد رمزارزهای بزرگ بازار یعنی BTC و ETH در حال افزایش است. به گزارش گلس‌نود، تعداد سرمایه‌گذارانی که به میگوها و خرچنگ‌ها شهرت دارند، روز به روز در حال افزایش بوده و رکورد جدیدی ثبت کرده است.

داده‌ها نشان می‌دهند که تعداد کیف پول‌های خرد بیت‌کوین، در ماه دسامبر به بالاترین میزان ماهانه بعنی ۴۳/۳۳ میلیون رسیده است. از این تعداد، ۱۱/۴ میلیون آدرس توسط سرمایه‌گذارانی نگهداری می‌شود که موجودی آن‌ها بیش از ۰/۰۱ BTC بود که این خود رکوردی بی‌سابقه برای بیت‌کوین به حساب می‌آید.

رکورد زنی تعداد سرمایه گذاران خرد بیت کوین و اتریوم

تعداد کیف پول‌هایی که موجودی ان‌ها بالاتر از ۱۰ بیت‌کوین است نیز به ۱۵۵,۰۰۰ نفر رسیده که بالاترین میزان در سه سال اخیر محسوب می‌شود. همچنین تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱۰۰ بیت‌کوین دارند، اکنون در بالاترین میزان خود از ابتدای سال قرار دارند.

همین روند در اتریوم نیز دیده می‌شود، به طوری که تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۰/۰۱ ETH دارند به بالاترین حد چهار ماهه یعنی ۲۲/۸ میلیون آدرس رسیده است. علاوه بر این، تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱۰ ETH دارند، به ۳۵۱,۷۱۵ نقر رسیده. تعداد آدرس‌هایی با بیش از ۱۰۰ ETH نیز در بالاترین حد خود (در ۲۱ ماه گذشته یعنی ۴۸,۲۹۵ نفر) قرار دارد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.