جزئیات بروزرسانی جدید شبکه کاردانو فاش شد

انتشار جزئیات به روز رسانی جدید کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: جزئیات به روز رسانی جدید کاردانو منتشر شد. با انتشار جزئیات به روز رسانی جدید کاردانو فعالان حوزه رمزارزها متوجه شدند که از این پس در شبکه کاردانو اسکریپت‌های پلوتوس (Plutus Sciripts) قادر به استفاده از منابع محاسباتی بیشتری خواهند بود.

بر اساس گزارشات، بزرگترین شبکه الگوریتم اثبات سهام (POS) در دنیای کریپتو کارنسی، کاردانو (ADA) در نزدیکی اجرای بزرگ‌ترین افزایش ظرفیت شبکه خود است.

با توجه به جزئیات منتشر شده در رابطه با به‌روزرسانی جدید کاردانو، پس از اجرایی شدن به‌روزرسانی جدید، اسکریپت‌های پلوتوس (Plutus Sciripts) قادر به استفاده از منابع محاسباتی بیشتری در این شبکه خواهند بود.

روز ۱۴ فوریه محدودیت واحدهای حافظه پلوتوس به ۵۶ میلیون خواهد رسید. همچنین با توجه به اطلاعیه رسمی منتشر شده توسط Input Output Global، به‌روزرسانی عملکرد بلاک‌چین کاردانو وارد آخرین مرحله خود شده است.

انتشار جزئیات به روز رسانی جدید کاردانو

انتظار می‌رود، دوره ۳۲۱ این به‌روزرسانی ۱۴ فوریه در ساعت ۰۹:۴۴ به وقت UTC شروع شود. بعد از آغاز این دوره، هر اسکریپت پلوتوس (نرم‌افزار مخصوص کاردانو) به جای ۱۲/۵ میلیون واحد حافظه در هر بلاک می‌تواند ۱۴ میلیون واحد حافظه را مورد استفاده قرار بدهد.

گفتنی است، با توجه به ظرفیت CPU که برای ۵۶ میلیون واحد حافظه در هر بلاک تنظیم شده است، این شبکه می‌تواند از ۴ اسکریپت پلوتوس در یک یا چند اپلیکیشن غیرمتمرکز در حال اجرا نیز پشتیبانی کند.

بر اساس گزارشات، پس از فعال شدن این به‌روزرسانی، تیم IOG با دقت، کارایی این شبکه را برای ۵ روز زیر نظر خواهند داشت.

آینده کاردانو با این به‌روزرسانی چگونه خواهد بود؟

در صورتی که این ارتقا برای شبکه مفید نباشد، توسعه دهندگان IOG طرح خود را در آینده نزدیک بیشتر توسعه خواهند داد. به‌روزرسانی پیش رو بخشی از تحولات کاردانو برای ورود به فاز باشو است، فازی که به شدت مورد انتظار بوده و از تحولات اصلی مقیاس بندی شبکه محسوب می‌شود.

منبع خبر: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.