اولین dApp در شبکه کاردانو شروع به کارد کرد

در شبکه کاردانو dApp
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

بیتستان: اولین برنامه غیر متمرکز (dApp) با وجود داشتن منتقدان زیاد در شبکه کاردانو راه‌اندازی شده و کاربران در حال استفاده از آن هستند. با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق شروع به کار اولین dApp در شبکه کاردانو مطلع شوید.

براساس گزارشات اخیر، اولین برنامه غیر متمرکز (dApp) با وجود داشتن منتقدان زیاد در شبکه کاردانو راه‌اندازی شده و اکنون کاربران از آن استفاده می‌کنند. به گفته منتقدان، با گذشت چهار ماه از عملکرد قراردادهای هوشمند این بلاک‌چین، اکوسیستم کاردانو هنوز در تلاش برای جذب کاربر است.

دیفای لاما (DeFi Lama) بیان کرد که شروع هجوم پروژه‌ها به سمت دیفای، همه به لطف کاردانو است.

در طول این چهارماه چارلز هاسکینسون مدیر عامل Input Output (IO) نگرانی‌های خود را در رابطه با تلاش اکوسیستم برای جذب کاربر بیان کرد. =

براساس گزارشات ارائه شده، درست دو روز پس از پخش زنده پایان سال، کاربران شبکه کاردانو توانستند از اولین برنامه غیرمتمرکز dApp استفاده کنند. این برنامه غیر متمرکز کاربردی، موسلی سواپ (MuesliSwap) نام دارد.

از زمانی که آلونزو راه‌اندازی شد، اکوسیستم کاردانو در تلاش برای رشد بیشتر بود. به طوری که صدها پروژه در این شبکه آماده راه‌اندازی هستند.

موسلی سواپ در ۲ ژانویه منتشر شده و در حال حاضر ارزش کل قفل شده آن ۸۴۵,۰۰۰ دلار است. براساس گزارشات، موسلی سواپ یک DEX با قابلیت لانچ پد است که روی شبکه بیت‌کوین کش نیز قابل استفاده است.

شروع به کار اولین dApp در شبکه کاردانو

کاردانو در لیست دیفای لاما (DeFi Lama)

از بین ۸۷ بلاک‌چین که در دیفای لاما (DeFi Lama) فهرست شدند، کاردانو در رتبه ۷۸ قرار دارد و بالاتر از زنجیره‌های کمتر شناخته شده مانند Liquidchain و Ubiq Hoo است. رتبه اول در این فهرست، اتریوم با ۱۵۸ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده است.

با توجه به گزارشات اخیر، هاسکینسون بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ پیشرفت‌های جدیدی صورت می‌گیرد. علاوه بر این او گفت که شرکت IO، قرار است پروتکل‌های خود را اصلاح کند و اطمینان حاصل کند که استفاده از DeFiها بهترین گزینه برای این شبکه است.

استفاده از DeFi در این شبکه مستلزم همکاری بیشتر و مقیاس‌پذیری بهتر است.

با این پیشرفت‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند مطمئن باشند که این پروژه برای دهه‌های آینده کارایی دارد.

منبع خبر: cryptoslate

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.