موسس کاردانو: شبکه اتریوم به اوج می‌رسد

اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، موسس کاردانو در تازه‌ترین مصاحبه خود به شبکه اتریوم اشاره کرد و دیدگاه مثبتی نسبت به رمزارز این شبکه داشت. هاسکینسون یکی از توسعه‌دهندگان اولیه اتریوم بود که با خروج از این پروژه شرکت بلاک‌چینی خود را تاسیس کرد.

بنیان‌گذار شرکت IOHK و کاردانو (Cardano) در مصاحبه خود نسبت به افزایش قیمت اتر اظهار رضایت کرد. او در گفته‌های خود به توسعه شبکه اتریوم اشاره کرد و نقش هاردفورک‌های این شبکه را موثر دانست. به گفته این کارآفرین حوزه تکنولوژی و بلاک‌چین،‌ شبکه اتریوم در دو سال آینده به جایگاه بهتری خواهد رسید. 

براساس گفته‌های چارلز هاسکینسون، اتریوم در پایان سال ۲۰۲۲ و در ابتدای سال ۲۰۲۳ به اوج خود خواهد رسید. هاسکینسون معتقد است اگرچه کاردانو همانند اتریوم در وضعیت خوبی قرار دارد، اما دومین رمزارز بازار در حال رکوردزنی است.

هاسکینسون پیش‌بینی کرده که به زودی قیمت اتر به اوج می‌رسد و شاهد بازار گاوی در این رمزارز خواهیم بود. شبکه اتریوم در حال توسعه است و پس از هاردفورک لندن قیمت آلت‌ کوین‌های مختلف همزمان با افزایش قیمت اتر افزایش یافته‌اند. موسس کاردانو با توجه به شاخص‌های تکنیکال به این نتیجه رسیده که در دو سال آینده شاهد رشد روزافزون اتر و بالا رفتن قیمت این رمزارز خواهیم بود.

هاسکینسون جوانی و شوق ویتالیک بوترین، موسس اتریوم را عامل رشد این شبکه و افزایش قیمت اتر دانسته است. بنیانگذار کاردانو همچنین درباره چگونگی رشد شبکه اتریوم به مسئله حمایت‌های مالی شرکت‌های بزرگ اشاره کرد. این کارآفرین حوزه رمزارزها معتقد است سرمایه‌گذاری و حمایت‌های مالی شرکت‌های بزرگ،‌ همچنین سرمایه‌گذاری‌ افراد ثروتمند در اتر می‌تواند دومین رمزارز بازار را گسترش دهد.

موسس شرکت IOHK درباره ویتالیک بوترین گفت:‌‌‌ «ویتالیک پسر جوانی است. او جوانی و ارزش چیزهایی که فکر می‌کند درست هستند را در اکوسیستم خود ارائه می‌کند. شرکت‌ها و افراد زیادی با او کار می‌کنند. این شرکت‌ها و افراد، سرمایه‌ی زیادی دارند. وقتی شما چنین نیرو محرکه‌ای داشته باشید، هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد.»

چارلز هاسکینسون در یکی از مصاحبه‌های خود در اردیبهشت ماه شبکه اتریوم را با کاردانو مقایسه کرده بود. وی همچنین انتقاداتی را نسبت به ویتالیک بوترین ارائه کرده و ساختار اتریوم را گیج‌کننده دانسته بود. حالا پس از گذشت نزدیک به ۳ ماه از آن مصاحبه،‌ چارلز هاسکینسون با شبکه خبری بلومبرگ مصاحبه کرده و آینده اتریوم را امیدوارکننده دانسته است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.