موسس Polygon می‌گوید: اتریوم قرار است جایگزین بیت‌کوین شود

اتریوم جایگزینی برای بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۰

بیت‌کوین یکی از رمزارزهای محبوب بازار دیجیتال است به طوری که به این ارز دیجیتال پادشاه رمزنگاری نیز می‌گویند. در مدت زمان اخیر، ارز دیجیتال اتریوم هم به یکی از رمزارزهای محبوب این بازار تبدیل شده است و همچنان در حال پیشرفت است. محبوبیت اتریوم تا حدی پیش رفته است که موسس Polygon خبر جایگزینی آن با بیت‌کوین را مطرح کرده. برای اطلاع از خبر جایگزینی اتریوم به جای بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

طبق گزارشات ارائه شده، علت اصلی پیشرفت اتریوم، استفاده از منابع مالی غیرمتمرکز (DeFi) در این رمزارز است. زیرا سرمایه‌گذاران بازار برای کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال وارد بلاک‌چین شده‌اند.

به تازگی گزارشی توسط Cointelegraph تهیه شد، که بنیانگذار Sandeep Nailwal در آن حضور داشت تا در مورد آینده قراردادهای هوشمند صحبت کند.

در طی مصاحبه Cointelegraph با COO، این شرکت دلایلی را مطرح کرد که چرا اتریوم جایگزین بیت‌کوین خواهد شد. Nailwal استفاده از منابع مالی غیر متمرکز در اتریوم را دلیل اصلی پیشرفت اتریوم دانست.

استفاده از منابع مالی غیر متمرکز، اتریوم را تبدیل به یک بلاک‌چین ارزشمند کرده و آن را مستقیما به سوی پیشرفت و پیشی گرفتن از دیگر رمزارزها هدایت می‌کند.

 COO بیان کرد:

دیر یا زود اتریوم از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد و به استاندارد جهانی تبدیل می‌شود.

همچنین او بیان کرد که ارز دیجیتال Polygon با راه‌حل‌های مقیاس پذیری که برای اتریوم ارائه می‌دهد، نقش مهمی در پیشرفت این رمزارز دارد.

یکی از بنیانگذاران Sandeep Nailwal، قبل از روند نزولی بیت‌کوین بیان کرده بود که بلا‌ک‌چین بیت‌کوین امکان پیشرفت در ده سال آینده را ندارد. COO معتقد است، اگر بیت‌کوین بخواهد روند بهتری در بازار داشته باشد، باید پیشرفت‌های زیادی در وسیله‌های مبادله و سرمایه‌گذاری داشته باشد.

دلایل بازگشت اتریوم به بالای ۳ هزار دلار

برای دیدن خبر کلیک کنید

ایجاد پروژه‌هایی برای رقابت با اتریوم

با گذشت زمان تعداد زیادی پروژه برای رقابت با اتریوم ایجاد شدند. تمامی این بلاک‌چین‌ها قاتلان اتریوم نامیده شدند و روز به روز به تعداد این پروژه‌ها افزوده شد. ارز دیجیتال سولانا یکی از رمزارزهایی است که در خط مقدم این جنبش رقابتی قرار دارد.

نمودار اتریوم

با وجود محبوبیت راه‌حل‌های مقیاس پذیری، بنیانگذار Polygon معتقد است بلاک‌چینی وجود ندارد که بتواند اتریوم را تحت کنترل خود داشته باشد. راه‌حل‌های مقیاس پذیری با وجود اینکه منجر به افزایش رقبای اتریوم شد، اما روند صعودی بازار را نیز حفظ کرد.

اتریوم به احتمال زیاد در آینده نزدیک به جایگاه برتری در بازار خواهد رسید و این رمز ارز قرار است در سال آینده بر بازار تسلط داشته باشد.

منبع خبر: newsbtc

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.