نرخ هش اتریوم در بالاترین سطح خود قرار گرفت!

پاداش ۲ میلیارد دلاری برای ماینرهای اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۰

موجودی معادن اتریوم (ETH) به سرعت در حال نزدیک شدن به ارزش ۲ میلیارد دلار است. همین امر موجب شده تا قیمت اتریوم در دوره ۷ روز گذشته ۱۰/۳۲ درصد افزایش یابد و از مرز ۳/۶۰۰ دلار عبور کند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این که نرخ هش اتریوم در بالاترین سطح خود قرار گرفته را بیان کنیم.

بر اساس پلت فرم تجزیه و تحلیل Santiment، ترازهای استخراج کننده اتریوم (ETH) همچنان در حال افزایش است، زیرا معیار به بالاترین سطح در ۵۰ ماه گذشته رسید. همچنین اشاره کرد که مقدار اتریوم در اختیار معدنچیان به بالاترین سطح از جولای ۲۰۱۶ رسیده است.

Santiment در توییتر خاطرنشان کرد:

مقدار اتریومی که معدنچیان در اختیار دارند، از ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ در بالاترین سطح خود است.

Santiment در توییتر

با توجه به اینکه موجودی کل اتریوم‌ها در حال حاضر ۵۳۲,۷۵۰ اتر است، Santiment تاکید کرد که ارزش این سکه‌ها به سرعت به ۲ میلیارد دلار نزدیک خواهند شد. به طوری که قیمت اتریوم در دوره ۷ روز گذشته، ۱۰/۳۲ درصد افزایش یافت و اخیراً از مرز ۳۶۰۰ دلار نیز عبور کرد.

نرخ هش اتریوم

نرخ هش اتریوم به بالاترین سطح خود می‌رسد:

نرخ هش اتریوم (قدرت محاسباتی این ارز در ثانیه) که نشان دهنده قدرت و امنیت شبکه است، پس اخراج معدنچیان در چین کاهش شدیدی پیدا کرد.

داده‌های Etherscan نشان می‌دهد که نرخ هش ریت طی ماه‌های گذشته به طور کامل بهبود یافته و در حال حاضر ۱۵۰ درصد از ابتدای سال افزایش داشته است.

با وجود این که استخرهای اصلی استخراج اتریوم مستقر در چین (SparkPool و BeePool) در هفته‌های اخیر به دلیل برخی محدودیت‌ها تعطیل شده بودند، هیچ کاهش محسوسی در نرخ هش مشاهده نشد، بلکه روز سه شنبه به بالاترین حد خود یعنی ۷۴۵ TH/s رسید.

منبع: cryptoslate

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.