SushiSwap مورد حمله سایبری ۳ میلیون دلاری قرار گرفت!

هک SushiSwap
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ (SushiSwap) به‌عنوان فورکی از صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ معرفی شده است. در واقع این صرافی نسخه تغییریافته از یونی سواپ است که بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می‌کند. به تازگی و در طی گزارشی از سمت مدیر فناوری این پلتفرم، هکرها توانستند سرقتی ۳ میلیون دلاری را در طی نفوذ به کدهای هسته انجام دهند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتر از هک SushiSwap خدمتتان قرار دهیم.

فهرست

هک SushiSwap

جوزف دلونگ، افسر ارشد فناوری پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) SushiSwap، اعلام کرد که یک هکر به سیستم نفوذ کرده و موجب بروز مشکلاتی شده است.

به گفته دلونگ، هکر ناشناس با دستگیره GH AristoK3 کد مخرب را به قسمت میسو تزریق و  آدرس کیف پول حراج را با آدرس کیف پول خود جایگزین کرده است و متعاقباً ۸۶۵ اتر (ETH) به ارزش ۳ میلیون دلار را وارد کیف پول خود نموده.

در روزی که جوزف دلونگ از آن به عنوان”سخت‌ترین روز زندگی من تا به حال” نامیده، ادعا کرد که در حال پیگیری منابع مالی از صرافی های رمزنگاری FTX و Binance می‌باشد.

وی همچنین بیان کرد که:

ما از FTX_Official و Binance خواسته‌ایم اطلاعات KYC مهاجمان را تحویل دهند، و آن‌ها در این مورد حساس با ما همکاری کردند.

SushiSwap مورد حمله سایبری ۳ میلیون دلاری قرار گرفت!

دلونگ شک خود درباره هویت هکر را تحت عنوان بلاک‌چین و توسعه دهنده وب Eratos ابراز کرده است. این فرد نیز هنوز به اتهامات پاسخی نداده.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.