بیش از ۳۵۰ میلیون دلار سرمایه لیکویید شد!

لیکوئید شدن ۳۵۰ میلیون دلار به دنبال افت شدید قیمت رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: بسیاری از رمزارزهای بازار در اوایل صبح امروز روند نزولی به خود گرفته و به شدت افت کردند. به دنبال این افت، بیش از ۳۵۰ میلیون دلار سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده. لیکوئید شدن ۳۵۰ میلیون دلار به دنبال افت شدید قیمت رمزارزها تنها در ۱۲ ساعت رخ داده است.

لیکوئید شدن ۳۵۰ میلیون دلار به دنبال افت شدید قیمت رمزارزها

بسیاری از رمزارزهای بازار در اوایل صبح امروز روند نزولی به خود گرفته و به شدت افت کردند. یکی از این رمزارزها بیت‌کوین بوده که بیش از ۵ درصد افت کرده. این افت بیت‌کوین، موجب شد بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز تغییر روند بدهند و وارد روند نزولی شوند.

طبق گزارش Coinglass، در ۱۲ ساعت گذشته ۳۵۴ میلیون دلار سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده. توجه داشته باشید که مجموع سرمایه لیکویید شده در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ۴۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

لیکوئید شدن ۳۵۰ میلیون دلار به دنبال افت شدید قیمت رمزارزها

قیمت بیت‌کوین امروز نزدیک به ۵ درصد افت کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی ۴۲,۰۴۳ دلار معامله می‌شود. در صورت ادامه‌دار بودن این روند، قیمت به ۳۹,۵۰۰ دلار می‌رسد.

به گفته سرمایه‌گذاران، مدتی طول می‌کشد تا بیت‌کوین دوباره روند صعودی به خود گیرد. هفته شلوغی در تقویم اقتصادی ایالات متحده در پیش است. نشست‌های فدرال رزرو و داده‌های تورمی منتشر شده، معمولاً منجر به نوسانات بیشتر بازار می‌شوند که در این هفته شاهدشان بودیم.

آلت‌کوین‌ها طبق معمول متحمل ضررهای بیشتری شده‌اند. ارزش کل بازار آلت‌کوین‌ها طی چند ساعت گذشته حدود ۸۰ میلیارد دلار کاهش یافته. اتریوم امروز ۵ درصد افت داشته و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی ۲,۲۳۴ دلار معامله می‌شود.

سایر آلت‌کوین‌ها نیز ضررهای سنگین‌تری را متحمل شده‌اند. ریپل ۷ درصد افت کرده و در حال حاضر با قیمت ۰.۶۱۹۷ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، Cardano (ADA) ،Polkadot (DOT) ،Chainlink (LINK) ،Polygon (MATIC) ،Shiba Inu (SHIB) و Litecoin (LTC) همگی بیش از ۶ درصد افت کرده‌اند.

منبع: beincrypto

بیت کوین اتریوم شیبا اینو ماتیک چین‌ لینک لایت‌ کوین کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.