LINK
ChainLink - چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

چین لینک چیست؟

پروژه ارز دیجیتال چین لینک (ChainLink)، با هدف ارتباط بین بلاکچین‌های عمومی با داده‌های خارجی توسط شرکت اسمارت کانترکت (Smart Contract) راه‌اندازی شده است. این پروژه در ابتدا به‌صورت متمرکز فعال بود و توسط اوراکل‌ها اداره می‌شد؛‌ اما در سال ۲۰۱۷ توسعه‌دهندگان پروژه تصمیم به غیر‌متمرکز‌سازی این سیستم گرفتند که نتیجه آن ایجاد شبکه غیر‌متمرکز چین لینک با هدف اتصال قراردادهای هوشمند و داده‌های واقعی بود. چین لینک دارای یک توکن با نام و نماد LINK است که با استاندارد توکن‌سازی ERC20 ایجاد شد. از این توکن برای پرداخت پاداش به کاربران شبکه چین لینک استفاده می‌شود. در ابتدای ایجاد ارز LINK، حدود ۱۰۰ میلیارد واحد از آن استخراج شد. از این میزان توکن استخراج شده ۳۵ درصد برای پیش فروش در نظر گرفته شد، ۳۵ درصد در اختیار تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال لینک قرار گرفت و ۳۰ درصد باقی مانده برای پاداش به کاربران لحاظ شد. 

خرید چین لینک

رمزارز شبکه چین لینک که با نماد LINK در بازارهای معاملاتی کریپتوکارنسی شناخته می‌شود، در سامانه مبادلاتی بیتستان پشتیبانی می‌شود. برای خرید ارز چین لینک از بیتستان کافی است به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در این وب‌سایت مراجعه کرده و با پرداخت حداقل ۲ میلیون تومان، اقدام به خریداری ارز لینک کنید. مقالات تحلیلی و آموزشی وبلاگ ما می‌تواند در انجام معاملات با سود بیشتر و در موقعیت مناسب‌تر راهنمای شما باشد. فراموش نکنید که بخش پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های کاربران در حوزه بازار کریپتوکارنسی است.

فروش چین لینک

امکان فروش و مبادله دارایی LINK‌ در سامانه خرید و فروش بیتستان برای کاربران فراهم است. شما می‌توانید به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه موجودی ارز چین لینک خود را به ریال یا سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان تبدیل کنید. همچنین می‌توانید با مطالعه مقالات تحلیل ارز دیجیتال که ما به‌طور هفتگی در وبلاگ بیتستان منتشر می‌کنیم، بهترین و ایده‌آل‌ترین زمان برای تبادل دارایی خود را مشخص کنید. به‌خاطر داشته باشید که از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت ما، می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی با پشتیبانان بیتستان در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های چبن لینک

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های چین‌ لینک