رشد ۱۰ درصدی قیمت LINK: آیا نهنگ‌ها کنترل قیمت را بر عهده گرفته‌اند؟

رشد ۱۰ درصدی قیمت LINK
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: توکن چین‌لینک در ۲۸ ساعت گذشته رشد ۱۰ درصدی را ثبت کرده. به دنبال رشد ۱۰ درصدی قیمت LINK، شاخص قدرت نسبی و حجم معاملات این توکن نیز افزایش یافته. با در نظر گرفتن روند فعلی، تحلیلگران بازار بیان کردند که احتمالا این توکن روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

رشد ۱۰ درصدی قیمت LINK

توکن چین‌لینک، یکی از آلت‌کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال است که در طی چند روز گذشته روند صعودی داشت. این توکن تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد رشد کرده. با توجه به داده‌های ارائه شده، قیمت LINK در روز ۱۸ سپتامبر با رشد ۶/۷ درصدی، به ۶/۵ دلار رسیده بود.

در نظر داشته باشید که قبل از این حرکت صعودی، توکن لینک روند نزولی داشت. LINK در حال حاضر با قیمت ۶/۷ دلار معامله می‌شود و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ درصد رشد کرده است.

رشد ۱۰ درصدی قیمت LINK

جالب است بدانید که به دنبال این افزایش قیمت، شاخص RSI توکن نیز رشد کرد. در حال حاضر این شاخص در محدوده ۶۰ قرار دارد که همین مورد نشان از آغاز روند صعودی جدیدی برای توکن است.

شایان ذکر است که با این رشد قیمت صورت گرفته، حجم معاملات توکن نیز بیشتر شده. قبل از این رشد، میانگین حجم معاملات LINK حدود ۱۲۰ میلیون دلار بود که بعد از افزایش قیمت، حجم معاملات به ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

بر اساس داده‌های Coinglass، معامله‌گران کوتاه مدت این رمزارز، به دلیل افزایش قیمت Chainlink متحمل ضررهای قابل توجهی شده‌اند. در حال حاضر میزان نقدینگی لیکوئید شده‌ی این رمزارز ۷۴۰ هزار دلار است. (بالاترین سطحی که تاکنون ثبت شده)

بر اساس گزارشات، در حال حاضر بیش از ۸۷۶ هزار آدرس اقدام به فروش این توکن کرده‌اند.

بر اساس گزارشات Lookonchain، برخی از فعالیت‌های کیف پول‌ها توجه افراد را به خود جذب کرده. تنها در سه روز گذشته، بیش از ۷۵۵,۰۰۰ توکن LINK، به ارزش بیش از ۵ میلیون دلار توسط 35 کیف پول از بایننس خارج شده است. این فعالیت‌ها می‌توانند نشان دهنده‌ی انباشت توکن توسط یک نهنگ باشند.

منبع: ambcrypto

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.