۲۴۵ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شد!

لیکوئید شدن ۲۴۵ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال سقوط قیمت رمزارزهای بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: بیش از ۲۴۵ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده. طبق داده‌های ارائه شده، لیکوئید شدن ۲۴۵ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال سقوط قیمت رمزارزهای بزرگ اتفاق افتاده است؛ اما آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

لیکوئید شدن ۲۴۵ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال سقوط قیمت رمزارزهای بزرگ

روز پنجشنبه روزی بود که حکم پرونده SEC و ریپل صادر شد. از این رو تمامی ارزهای دیجیتال رشد خوبی ثبت کردند، اما این رشد چندان ادامه دار نبود، به طوری که قیمت بزرگ‌ترین رمزارز بازار و به طبع آن سایر آلت‌کوین‌ها به شدت افت کرد.

روز جمعه بیت‌کوین روند نزولی به خود گرفت و به سرعت به سطح ۳۰ هزار دلار سقوط کرد. به گزارش کوین‌گلس، با افت قیمت بیت‌کوین و بسیاری از رمزارزهای دیگر، ۲۴۵ میلیون دلار در بازار کریپتو آن هم در ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شد. با توجه به گزارشات، بیشتر سرمایه‌های لیکوئید شده در بازار رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و ریپل بود.

پس از صادر شدن حکم قاضی، صرافی‌هایی مانند Gemini و Coinbase فورا XRP را لیست کردند.

در حالی که ریپل دیروز به جمع ۴ دارایی برتر بازار برگشته بود، امروز ۱۳ درصد افت کرده. دیگر رمزارزهای بازار نیز دیروز رشد قیمت داشتند، دچار افت قیمت شدید شده‌اند.

مثلا بیت‌کوین به بالاترین سطح سالانه‌ی خود یعنی ۳۱,۷۰۰ دلار و اتریوم برای مدت کوتاهی به بالای ۲۰۰۰ دلار رسیده بود. دارایی‌هایی مانند کاردانو (ADA) و پالیگان (MATIC) که هر دو در روز پنجشنبه بیش از ۲۰ درصد رشد داشتند، نیز به ترتیب ۵ درصد و ۷/۵ درصد سقوط کردند.

طبق گزارش TradingView، علیرغم نوسانات بازار، تسلط بیت‌کوین بالای ۵۰ درصد باقی مانده است.

لیکوئید شدن ۲۴۵ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال سقوط قیمت رمزارزهای بزرگ

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.