ذخیره‌ی مقدار انبوهی توکن تروفای توسط یک نهنگ بزرگ، باعث رشد ۶۰ درصدی آن شد

رشد ۶۰ درصدی توکن تروفای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پس از این که نهنگی مقدار زیادی از رمزارز TRU را خریداری نمود، نزدیک به ۶۰ درصد رشد کرد. این که رشد ۶۰ درصدی توکن تروفای باز هم ادامه خواهد یافت یا خیر؟! سوالی است که ذهن سرمایه‌گذاران را شدیدا مشغول کرده است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۶۰ درصدی توکن تروفای

رمزارز کمتر شناخته شده $TRU پس از این که نهنگی به طور عمده شروع به ذخیره آن کرد، ۶۰ درصد رشد نمود. این نهنگ بزرگ حدود ۱/۱۸ میلیون دلار از این توکن را در یک هفته‌ی گذشته ذخیره کرده است. ارزش بازار فعلی این توکن کمتر از مرز ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

بر اساس داده‌های Lookonchain، نهنگی در اوایل این هفته ۷/۳۲ میلیون توکن TrueFi ($TRU) به ارزش تقریباً ۵۰۰ هزار دلار را در صرافی Binance خریداری کرد. داده‌ها نشان می‌دهند که در کل این نهنگ بیش از ۱۷/۶ میلیون توکن TRU به ارزش بیش از ۱/۱۸ میلیون دلار در هفته گذشته خریداری کرده است.

توکن تروفای رشد ۶۰ درصدی

TrueFi یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) با هدف ارائه وام‌های بدون وثیقه به کاربران خود از طریق مکانیزم همتا به همتا است. این پلتفرم واجد شرایط بودن وام گیرندگان برای وام را از طریق امتیازات اعتباری داخلی خود ارزیابی می‌کند. در نتیجه فرایند وام دهی، به شخص ثالث برای پرداخت اعتبار  نیازی نیست.

برخلاف پروتکل‌های قدیمی و رایج وام دهی DeFi که بیش از حد به وثیقه تکیه می‌کنند، TrueFi به وام گیرندگان وام‌هایی ارائه می‌دهد که آن‌ها را قادر می‌سازد از نرخ بازده جذابی برخوردار شوند.

به گفته کوین بیس، هدف بلند مدت این پلتفرم ایجاد یک پروتکل اعتباری و وام دهی خودکار و مبتنی بر بازار است.

این رمزارز در یک سال اخیر  بیش از ۲۵۸ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۱۳۳ درصد رشد کرده است.

رشد ۶۰ درصدی تروفای

قبل از انباشت این توکن توسط نهنگ اشاره شده، برخی از تحلیلگران معتقد بودند که افزایش قیمت TrueFi می‌تواند به اخبار مرتبط با بایننس مرتبط باشد.

با این حال، افزایش قیمت TRU ممکن است دائمی نباشد، زیرا به نظر می‌رسد TrueUSD دیگر متعلق به Archblock، شرکتی که پشتوانه‌ی TruFi (قبلا TrustToken) بوده، نیست.

در سال ۲۰۲۰، Rafael Cosman، یکی از بنیانگذاران Archblock، اعلام کرد که مالکیت TUSD در حال انتقال به یک کنسرسیوم مستقر در آسیا است که با Tron برای توسعه و رشد محصول همکاری خواهد کرد.

منبع: cryptoglobe

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.