چارلی مانگر: ارزهای دیجیتال مانند یک بیماری هستند و باید ممنوع شوند!

انتقاد شدید چارلی مانگر از ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

نایب رئیس هولدینگ Berkshire Hathaway و دست راست وارن بافت، چارلی مانگر، از ارزهای دیجیتال انتقاد کرده و تنفر خود را نسبت به آن‌ها بیان کرد. مانگر و بافت قبلا نیز در مورد ارزهای دیجیتال انتقاداتی کرده‌اند. همچنین قبلا وارن بافت بیت‌‌کوین را به سم موش تشبیه کرده بود. برای بررسی بیشتر خبر انتقاد شدید چارلی مانگر از ارزهای دیجیتال با بیتستان همراه باشید.

چارلی مانگر، نایب رییس هولدینگ Berkshire Hathaway، افکار و نظرات خود در مورد ارزهای دیجیتال را صادقانه بیان کرد و گفت که از ارزهای دیجیتال متنفر است. در جلسه پرسش و پاسخ سهامداران با خبرنگاران روزنامه Daily Journal، این سرمایه‌گذار ۹۸ ساله ارزهای دیجیتال را به بیماری‌های مقاربتی تشبیه کرد.

مانگر در مصاحبه خود در مورد ارزهای دیجیتال اینگونه ادامه داد:

ای کاش فوراً ممنوع می‌شدند. من چینی‌ها را به خاطر ممنوع کردن آن تحسین می‌کنم. فکر می‌کنم حق با آن‌ها بود و ما اشتباه کردیم اجازه دادیم که مردم در این حوزه فعالت کنند.

مانگر و بافت قبلا نیز ارزهای دیجیتال را مورد انتقاد قرار داده و آن را کم اهمیت شمرده بودند. بافت قبلا بیت‌کوین را به دلیل اینکه هیچ ارزشی ایجاد نمی‌کند، مسخره کرده بود. همچنین او بیت‌کوین را به سم موش تشبیه کرده و آن را توهمی می‌داند که فقط شارلاتان‌ها را جذب می‌کند.

اقدامات جدید وارن بافت برای ورود به حوزه ارزهای دیجیتال:

در ۱۴ فوریه هولدینگ برکشایر هاتاوی ۱ میلیارد دلار سهام بانک Nubank را خریداری کرد. Nubank یکی از بزرگترین بانک‌های برزیل است که محبوبیت زیادی بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در برزیل دارد. خرید این سهام ارتباط این هولدینگ با ارزهای دیجیتال را افزایش داده است.

گرگ ویزمن، مدیرعامل کیف پول Mercuryo، اظهار کرد:

سرمایه‌گذاری Nubank را می‌توان روش وارن بافت برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بدون پس گرفتن انتقادهای قبلی‌اش شمرد. اکنون این هولدینگ به طور غیرمستقیم از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند.

فعالان کریپتو در توییتر به نظرات مانگر در مورد ارزهای دیجیتال پاسخ داده‌اند. کاربر cryptonator1337 توییتر سن مانگر را مورد هدف قرار داده و به دنبال کنندگانش گفت که مانگر فرد مناسبی برای مشورت در مورد فناوری‌های جدید نیست.

عکس توییت

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.