محسن رضایی: امکان دارد ارزهای دیجیتال قانونی شوند!

رمز ارزها در مسیر قانونی شدن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، در مصاحبه‌ای بیان کرد ما موافق ارزهای دیجیتال هستیم و امکان دارد ارزهای دیجیتال قانونی شوند. با ما همراه باشید تا از جزئیات خبر رمز ارزها در مسیر قانونی شدن مطلع و آگاه شوید.

رمز ارزها در مسیر قانونی شدن

محسن رضایی در آبان ماه با بیان اینکه در ماه آینده خبرهای خوشی در انتظار مردم است، بیان کرد که دولت تصمیمات مهمی را گرفته است. وی بیان کرد که هم من و هم رئیس جمهور دید مثبتی به ارزهای دیجیتال داریم اما باید قوانین مناسبی برای آن تصویب شود.

 او بیان کرد:

نظر من و رئیس جمهور نسبت به ارزهای دیجیتال مثبت است، ولی این موضوع باید قانونی شود. اولا از حالت‌های مخفی و پنهانی خارج شده و آشکار شود؛ افراد فعال در این زمینه اظهارنامه پر کنند و مالیات بدهند.

گاز و برقی که مصرف می‌کنند باید با قیمت‌های درستی خریده شود، اگر این مسئله مراحل قانونی خود را طی کند من موافقم. اما باید قانون آن در هیئت دولت تصویب شود. در حال حاضر در حال تدوین این مراحل هستیم و این فرآیند نباید بیش از ۳ تا ۴ ماه طول بکشد.

او بیان کرد:

پنجشنبه هفته گذشته و همچنین یکشنبه همین هفته، جلسه‌ای با ریاست بنده برگزار شد که در آن ۱۰ تصمیم برای تقویت بازار سرمایه گرفته شد. ابتدا مسئله سوخت نیروگاه‌ها، کارخانه‌های سیمان، فولاد و پتروشیمی بود. چون تصورات ابهام آمیزی به جامعه وارد شده این بودجه در حقیقت قیمت‌های سوخت را چندین برابر کرده است ما این را تعیین و تکلیف کرده‌ایم.

منبع خبر: smtnews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.