مدیر عامل سابق گوگل با چین لینک همکاری می‌کند: چه تغییراتی قرار است رخ دهد؟

همکاری مدیرعامل سابق گوگل با چین لینک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آذر ۱۴۰۰

اریک اشمیت (Eric Schmidt) مدیر عامل سابق گوگل، اکنون مشاور آزمایشگاه‌های چین لینک شده است. اشمیت به عنوان مشاور استراتژیک با تیم Chainlink همکاری خواهد کرد. اشمیت در رابطه با این همکاری گفته که برای کمک به Chainlink برای توسعه دادن قدرت قراردادهای هوشمند هیجان‌زده است. با بیتستان همراه باشید تا به خبر همکاری مدیرعامل سابق گوگل با چین لینک بپردازیم.

چین‌لینک اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل را به عنوان مشاور استراتژیک استخدام کرده است. اریک اشمیت اکنون مشاوری خواهد بود که به ساخت Chainlink کمک می‌کند. همچنین اشمیت، Chainlink را به عنوان یک عنصر مخفی برای توسعه دادن قدرت پلتفرم قراردادهای هوشمند توصیف کرد.

خبر این همکاری از طریق پیج رسمی Chainlink در توییتر اعلام شده است.

همکاری مدیرعامل سابق گوگل با چین لینک

Chainlink یک پروژه اوراکل است که داده‌های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند ارائه می‌دهد. از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۷، به بخش مهمی از اکوسیستم DeFi تبدیل شده است.

سرگئی نظروف (Sergey Nazarov) یکی از بنیانگذاران Chainlink، گفت که تجربه اشمیت در راس یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فناوری بزرگ، می‌تواند برای چین‌لینک بسیار سودمند باشد. او گفت:

شبکه‌های بلاک‌چین و Chainlink در نقطه عطف مهمی از نظر رشد و پذیرش قرار دارند. تجربه و بینش اریک در مورد ساختن پلتفرم‌های نرم‌افزاری جهانی برای نوآوری‌های نسل بعدی بسیار ارزشمند خواهد بود؛ زیرا به توسعه‌دهندگان و مؤسسات کمک می‌کنیم عصر جدیدی از عدالت و شفافیت اقتصادی را آغاز کنند.

اشمیت افزود که فناوری بلاک چین پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد، اما گفت که استقلال آن از دنیای واقعی نیز بزرگترین چالش آن است. او گفت:

Chainlink یک عنصر مخفی برای باز کردن پتانسیل پلتفرم قراردادهای هوشمند و متحول کردن تجارت و جامعه است. من هیجان زده هستم که به تیم چین‌لینک کمک می‌کنم.

فعالیت‌های اریک اشمیت (Eric Schmidt):

اشمیت از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل گوگل فعالیت کرده است.گوگل تحت رهبری او، به ارزش ۲۳ میلیارد دلار رسید و محصولاتی مانند جیمیل و کروم نیز در زمان رهبری وی رونمایی شدند.

تا به امروز، اشمیت در فضای کریپتو و دیفای جزو افراد شاخص نبود، اما همکاری او با Chainlink می‌تواند این رویه را تغییر دهد. Chainlink نیز علیرغم روند رو به رشد خود در اکوسیستم DeFi، سال نسبتا بدی داشته است.

توکن اصلی این بلاک‌چین یعنی LINK در ماه می سقوط بزرگی را تجربه کرد. این ارز دیجیتال فعلا با قیمت ۲۰/۵۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته، اما هنوز حدود ۶۱ درصد از بالاترین قیمت خود در تاریخ فاصله دارد.

منبع: cryptobriefing

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.