رشد ۵۰ درصدی چین‌لینک در یک هفته اخیر: این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۵۰ درصدی چین لینک در یک هفته اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود افت قیمت بسیاری از رمزارزهای شاخص بازار، چین‌لینک بار دیگر با رشد خود توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرد. این ارز دیجیتال با رشد ۱۲ درصدی توانسته سود هفتگی خود را به ۵۰ درصد برساند. به دنبال رشد ۵۰ درصدی چین لینک در یک هفته اخیر، این توکن تبدیل به دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار شد.

رشد ۵۰ درصدی چین لینک در یک هفته اخیر

توکن چین‌لینک که یکی از توکن‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال است، با رشد ۱۲ درصدی توانسته سود هفتگی خود را به ۵۰ درصد برساند. شایان ذکر است که در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی ۱۱ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز ۶/۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

با این افزایش قیمت، LINK تبدیل به دوازدهمین توکن بزرگ از نظر ارزش شد. ناگفته نماند که این افزایش به رشد ارزش بازار توکن نیز کمک کرده است.

با توجه به پستی که توسط فیلکس (یکی از تحلیلگران بازار) در توییتر منتشر شده، اگر این توکن بتواند از سطح مقاومت ۵۰۰ روزه خود عبور کند، پتانسیل رشد آن افزایش خواهد یافت.

به گفته این تحلیلگر، افزایش انباشت این دارایی توسط دارندگان بزرگ نیز می‌تواند باعث رشد بیشتر شود. تقریبا ۹/۹۲ میلیون دلار توکن LINK از صرافی‌ها به کیف پول‌ها منتقل شده است.

رشد ۵۰ درصدی چین لینک در یک هفته اخیر

شبکه Chainlink شاهد افزایش آدرس‌های فعال و جدید است. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال شبکه به طور پیوسته همراه با افزایش قیمت، بیشتر شده. در ۷ روز گذشته، شبکه شاهد افزایش قابل توجه ۱۱۲ درصدی آدرس‌های فعال، در کنار افزایش چشمگیر ۱۹۰ درصدی تعداد آدرس‌های جدید بوده است.

منبع: coingape

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.