کدام توکن‌ها بین خریداران محبوب هستند؟ چین لینک و شیبا اینو همچنان در بین ۱۰ توکن برتر

چین لینک و شیبا اینو در میان 10 ارز برتر خریداری شده توسط سرمایه گذاران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آذر ۱۴۰۰

بر اساس آمار ارائه شده توسط Whalestats، چین لینک و شیبا اینو در میان ۱۰ ارز برتر خریداری شده توسط سرمایه گذاران قرار دارند. پس از نوسانات بازار در روزهای اخیر، این روند امروز نیز ادامه یافت و اکثر ارزها در فاز نزولی قرار گرفته و ارزش خود را از دست دادند. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

چین لینک و شیبا اینو در میان ۱۰ ارز برتر خریداری شده توسط سرمایه گذاران

چین لینک و شیبا اینو در میان ۱۰ ارز برتر خریداری شده توسط سرمایه گذاران

بیت‌کوین و اکثر آلت‌کوین‌ها بعد از لیکوییدهای روز ۴ دسامبر، در بازارهای مختلف افت قیمت داشتند. براساس شاخص‌ ترس و طمع، بازار در حالت ترس شدید قرار دارد.

با این وجود برخی از سرمایه‌گذاران از این دوره‌ی زمانی برای خرید ارزهای مورد علاقه خود استفاده کردند. براساس داده‌های سایت Whalestats ارزهایی مانند چین‌لینک و شیبا اینو، میان ۲۰ ارز برتر خریداری شده در ۲۴ ساعت اخیر مشاهده شدند.

شیبا اینو بعد از اتریم که جایگاه نخست را به خود اختصاص داده، بیشترین هودلر را دارد. این نشان می‌دهد هودلرهای شیبا اینو علارغم نوسانات اخیر بازار میدان را خالی نکرده‌اند.

ارزش توکن‌های شیبا اینو و چین لینک در زمان انتشار این خبر، به ترتیب ۸٫۴۲ و ۹٫۵ درصد کاهش داشتند اما خوشبینی سرمایه‌گذاران بلند مدت این توکن‌ها منجر به بدست آمدن این جایگاه شده است.

منبع: u.today

چین‌ لینک شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.