رشد قیمت توکن لینک: قیمت به بالاترین سطح خود در ۲۲ ماه اخیر رسید!

صعود لینک به بالاترین سطح ۲۲ ماه اخیر خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده توسط u.today، توکن لینک با رشد چشمگیر ۹ درصدی در 24 ساعت گذشته، توانسته به بالاترین سطح ۲۲ ماه خود دست یابد. به دنبال صعود لینک به بالاترین سطح 22 ماه اخیر خود، لینک توانست از ترون (TRX) پیشی بگیرد.

صعود لینک به بالاترین سطح ۲۲ ماه اخیر خود

طبق گزارشی که توسط u.today منتشر شده، قیمت توکن لینک با رشد 9 درصدی در 24 ساعت گذشته و رشد 25 درصدی در یک هفته اخیر، توانسته به سطح ۱۸.۴۵ دلار برسد. در حال حاضر این توکن با افت جزئی، در محدوده‌ی ۱۷.۸۹ دلار معامله می‌شود.

به دنبال این رشد تحلیلگران احتمال ورود این توکن به لیست 10 رمزارز برتر بازار را مطرح کردند؛ چرا که ارزش بازار آن نیز افزایش یافته و به 10 میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، بیت‌کوین (BTC) در ۲۴ ساعته گذشته نوسانات کمی داشته، اما در بازه یک هفته‌ی اخیر، عملکرد مثبتی از خود نشان داده است. ETH نیز با وجود افت جزئی توانسته سیر صعودی خود را همچنان حفظ کند. BNB و SOL نیز بازده هفتگی روند مثبتی داشته‌اند.

لینک نیز در این میان با رشدی که موفق شد به ثبت برساند، به بالاترین سطح 22 ماهه خود دست یافت. تحلیلگران بازار با بررسی سیر رشد لینک، بیان کرده‌اند که سرمایه‌گذاری در لینک می‌تواند بهتر از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و اتریوم باشد.

منبع: u.today

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.