نهنگ ها ۸۰ میلیون دلار لینک را به صرافی کوین‌بیس منتقل کردند

جابجایی ۸۰ میلیون دلار لینک توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: نهنگ‌های چین‌لینک نزدیک به ۸۰ میلیون دلار توکن LINK را در میانه‌های ادغام این شبکه به کوین‌بیس منتقل کردند. جابجایی ۸۰ میلیون دلار لینک توسط نهنگ ها نشانه‌ی خوبی نیست و ممکن است نهنگ‌ها تصمیم به فروش دارایی‌های خود را داشته باشند که این برای توکن لینک ممکن است خطرناک باشد و باعث کاهش شدید قیمت آن شود.

جابجایی ۸۰ میلیون دلار لینک توسط نهنگ ها

نهنگ‌های چین‌لینک ($LINK) ده‌ها میلیون دلار توکن لینک را در بحبوحه‌ی رکود بازار ارزهای دیجیتال به کوین‌بیس منتقل کرده‌اند. این قضیه با ادغام این پروژه در پایه راه‌حل لایه ۲ شبکه انجام شد و یکی از بزرگترین جابه‌جایی‌ها یا تراکنش‌های زنجیره‌ای غیرمتمرکز اوراکل محسوب می‌شود.

طبق گفته پلتفرم تجزیه و تحلیل Santiment، سه تراکنش بزرگ LINK به ارزش حدود ۸۰ میلیون دلار، همگی با فاصله‌ی چند دقیقه از یکدیگر انجام شدند و نهنگ‌های LINK شروع به جابجایی وجوه خود کردند.

جابجایی ۸۰ میلیون دلار لینک توسط نهنگ ها

همانطور که CryptoGlobe گزارش کرد، Chainlink اخیراً اعلام کرده بود که Price Feeds آن در شبکه آزمایشی راه‌اندازی شده. پس از آن سرویس ردیابی بلاک‌چین، Lookonchain و Santiment همزمان گزارش دادند که جابه‌جایی قابل توجهی در یکی از آدرس‌های نهنگ ذکر شده شناسایی شده است.

در حالی که انگیزه‌ی پشت این تراکنش‌ها هنوز مشخص نیست و گفته می‌شود که این جابه‌جایی‌ها می‌توانند سیگنالی از یک روند بزرگتر در بازار رمزارزها باشند. در این میان با نوسان قیمت‌ها در بازار، نهنگ‌ها ممکن است از نوسانات برای جابجایی دارایی‌های خود استفاده کنند.

حرکات این نهنگ‌های زنجیره‌ای می‌تواند بر بازارها به طور گسترده‌تری تاثیر بگذارد، زیرا LINK یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است و در طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی در سراسر اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده می‌شود.

این تحرکات در بحبوحه رکود گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده و باعث شده BTC و ETH بیش از ۵٪ از ارزش خود را تنها در ۲۴ ساعت از دست بدهند.

منبع: cryptoglobe

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.