گوگل در حال حرکت به سمت بلاک چین و Web3 است

گوگل در حال حرکت به سمت بلاک چین و Web3
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل گوگل و شرکت مادر آن، Alphabet، طی مصاحبه‌ای در مورد Web3 و رویکرد Alphabet و همچنین بلاک‌چین توضیحاتی داد. همچنین گوگل بخشی از استراتژی‌های Web3 و بلاک‌چین خود را در این مصاحبه بیان کرد. برای خواندن جزئیات خبر گوگل در حال حرکت به سمت بلاک چین و Web3 با بیتستان همراه باشید.

گوگل جزئیاتی از استراتژی‌های Web3 و بلاک‌چین خود را به اشتراک گذاشته است. ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و شرکت مادر آن، Alphabet، گفت که به عنوان یک شرکت پیشرو، به دنبال گسترش سیستم و ارزش‌دهی بیشتر هستند.

استراتژی های Web3 و بلاک چین گوگل

در این مصاحبه مدیر عامل شرکت Alphabet، ساندار پیچای، اطلاعاتی را در مورد استراتژی بلاک‌چین گروه به اشتراک گذاشت.

از پیچای در مورد دیدگاه وی در مورد Web3 و رویکرد Alphabet در این مورد سؤال شد. مدیر عامل گوگل به سوال اینگونه پاسخ داد که:

نوآوری‌ها هر لحضه برایش هیجان‌انگیز است.

در Web3، ما به فناوری بلاک‌چین با چنین قدرت، جذابیت و کاربری گسترده‌ای توجه می‌کنیم که البته باید بیان کرد که این فناوری گسترده‌‌تر از برنامه‌های دیگر است.

وی ادامه داد:

ما به عنوان یک شرکت به دنبال این هستیم که چگونه می‌توانیم به اکوسیستم کمک کنیم و به ارزش آن بیافزاییم.

پیچای همچنین بیان کرد که:

برای مثال، تیم Cloud ما در حال بررسی این موضوع است که چگونه می‌تواند از نیازهای کاربرانشان در ایجاد، انجام معاملات، ذخیره دارایی و استقرار محصولات خود در پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک‌چین پشتیبانی کنند.

وی اعلام کرد که به جو کلی پروژه توجه ویژه دارد و تا حد امکان از آن حمایت خواهد کرد. وی پس از آن افزود:

به طور کلی، من فکر می‌کنم فناوری به تکامل و نوآوری خود ادامه خواهد داد و ما طرفدار نوآوری هستیم. همچنین به فناوری‌های جدید گرایش داریم و در عملکرد خود خواستار استفاده از این فناوری‌ها هستیم.

اقدامات اخیر بخش cloud گوگل

بخش cloud گوگل اخیراً گروهی را برای ایجاد کسب و کار حول برنامه‌های بلاک‌چین تشکیل داده است. ریچارد ویدمن، رئیس استراتژی دارایی‌های دیجیتال در واحد cloud گوگل، گفت که این گروه قصد دارد تعداد زیادی از افراد متخصص در حوزه بلاک‌چین را استخدام کند.

این مدیر اجرایی بیان کرد که گوگل در حال حاضر در حال بررسی انواع خدماتی است که به طور مستقیم به توسعه‌دهندگان در فضای بلاک‌چین می‌تواند ارائه دهد.

توماس کوریان، مدیر عامل cloud گوگل، در این مورد به حوزه‌های مختلفی از جمله خرده‌فروشی و مراقبت‌های بهداشتی اشاره کرد.

منبع: bitcoin.com

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.