۲۳ ساله شدن گوگل! گوگل چه نقشی را در دنیای رمزارزها ایفا کرده است؟

تولد 23 سالگی گوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۰

گوگل یکی از معروف‌ترین موتورهای جست‌و‌جوگر دنیا، روز دوشنبه تولد ۲۳ سالگی خود را جشن گرفت. از زمانی که بیت‌کوین شناخته شد، گوگل به محبوب‌ترین و معروف‌ترین ابزاری تبدیل شد که روند بیت کوین و رمزارزهای دیگر را نشان می‌داد. برای اطلاع از خبر تولد ۲۳ سالگی گوگل با بیتستان همراه باشید.

گوگل یکی از ابزارهای اصلی است که روند بیت کوین را برای ما نشان می‌دهد، روز دوشنبه این ابزار به ۲۳ سالگی خود رسید. این موتور جست و جو توسط لری پیج (Larry Page) و سرگئی برین (Sergey Brin) که هر دوی آن‌ها دانشجوی دانشگاه استنفورد بودند، تاسیس شد.

پس از این که ارزهای رمزنگاری شناخته شدند، گوگل اولین موتور جست‌و‌جوگری بود که مردم از آن برای پیدا کردن منابع معتبر برای آموزش ارزها استفاده می‌کردند. از آن جایی که آمار جستجوی اینترنتی راهی عالی برای دانستن رفتار کاربران است، Google Trends به یک منبع قابل اعتمادی تبدیل شد که علاقه کاربران را با استفاده از آن می‌توان به دست آورد.

معامله گران از این ابزار برای پیدا کردن الگوهای جدید استفاده می‌کردند. عرضه‌های اولیه بازار دیجیتال، DeFiها، NFTها همگی قبل از وارد شدن به بازار جهشی را در Google Trends تجربه کردند.

تبلیغات رمزارزها در گوگل

یک جست و جوی ساده در مورد بیت کوین، آشکار می‌کند که نوسان قیمت بزرگترین ارز رمزنگاری شده با رفتار کاربران در دنیای اینترنت ارتباط دارد. نوع دیگر این ارتباط را می‎توان در رمزارز دوج‌کوین مشاهده کرد.

در سال ۲۰۱۸ به دنبال افزایش تبلیغات ICO، گوگل نمایش تبلیغات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کرد. بعد از آن گوگل اعلام کرد که تبلیغات رمزنگاری شده باید توسط نهادهای مناسب به دقت بررسی شود.

نوسان قیمت بیت‌کوین

در حالی که شرکت گوگل هنوز تبلیغات مربوط به DeFi را مجاز نکرده اما نهادهای نظارتی می‌توانند کیف پول‌ها را تبلیغ کنند.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.