گروه Tik Tok بیت کوین با هدف آماده سازی جوانان برای ورود به دنیای رمزارزها

گروه Tik Tok بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مهر ۱۴۰۰

امروزه شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در آموزش و سوق دادن مردم به سمت رمزارزها دارند، از این رو کمپانی‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، از شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری مثل تیک تاک برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برند. به عنوان مثال گروه Tik Tok بیت کوین اخیرا برنامه‌ای را شروع کرده تا در این حوزه، به افراد آموزش‌های لازمه را ارائه بدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، با بیتستان همراه باشید.

گروه Tik Tok بیت کوین

نسل Gen Z (به عنوان اولین نسل اجتماعی که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است) امروزه دیگر خبرهای داغ دنیای کریپتوکارنسی را در توییتر و غیره دنبال نمی‌کنند، بلکه دوست دارند در شبکه‌های اجتماعی دیگری مثل تیک تاک، دانش لازم این حوزه را به دست آورند.

نیمی از افراد این نسل، در حال حاضر در TikTok فعال هستند و تخمین زده می‌شود که این میزان در سال 2022، به بیش از 37 میلیون نفر نیز برسد. از این رو باید تمرکز زیادی در این حوزه برای آموزش رمزارزها به خصوص بیت کوین و کسب درآمد سالم وجود داشته باشد.

در خبر منتشر شده‌ی bitcoinmagazine در مورد گروه Tik Tok بیت کوین چنین نوشته شده:

در bitcoinmagazine ما معتقد هستیم که تیک تاک نسل بعدی را برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال آماده خواهد کرد و باید از همین حالا شروع به چیدن زمینه‌های لازم نماییم.

ما در پی این هستیم که با استفاده از جذابیتی که شبکه اجتماعی تیک تاک برای نسل Z دارد، از بیت کوین صحبت کنیم، آموزش‌های اولیه و لازم را ارائه دهیم و در رابطه با اولویت ارزهای دیجیتال صحبت نماییم.

به همین دلیل است که ما می‌خواهیم جامعه‌ای ایجاد کنیم که با آن بهترین شیوه‌ها را به اشتراک بگذاریم. تیک تاک برای این امر به عنوان یک پلتفرم ایده آل محسوب می‌شود، چرا که جذابیت بصری لازم را دارد، امکانات خوبی را در اختیارمان قرار می‌دهد و … .

به نظر شما گروه Tik Tok بیت کوین قادر خواهد بود تا نسلی را پرورش دهد که در دنیای رمزارزها سواد کافی را داشته باشند؟

منبع: bitcoinmagazine

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.