ورود تیم لس‌آنجلس کلیپرز به دنیای رمزارزها و فعالیت آن‌ها در حوزه دیجیتال!

ورود تیم لس آنجلس کلیپرز به دنیای رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

دنیای رمزارزها امروزه محبوبیت زیادی را به دست آورده  است، به طوری که علاوه بر افراد، شرکت‌ها، تیم‌های بزرگ هم وارد این عرصه شده و کاربر حوزه دیجیتال می‌شوند. به گزارش خبرنگار Sports illustrated، تیم لس آنجلس کلیپرز قصد دارد از رمزارزها در فروش بلیط و دیگر خدمات مربوط به ورزشگاه اختصاصی خود (Intuit Dome) استفاده کند. برای اطلاع از خبر ورود تیم لس آنجلس کلیپرز به دنیای رمزارزها با بیتستان همراه باشید.

ورود تیم لس آنجلس کلیپرز به دنیای رمزارزها

به گزارش Farbod Esnaashari، خبرنگارSports illustrated، ممکن است تیم لس آنجلس کلیپرز از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت در ورزشگاه خود (Intuit Dome) استفاده کند. قرار داد اجاره تیم لس آنجلس کلیپرز که در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود این مجتمع ورزشی با ۱۸۰۰۰ صندلی برای عموم مردم باز شود.

ورود تیم لس آنجلس کلیپرز به دنیای رمزارزها

اقدامات مالک تیم، Steve Ballmer’s:

مدیر عامل سابق شرکت مایکرو سافت (Steve Ballmer’s)، که تیم لس آنجلس کلیپرز را در سال ۲۰۱۴ با ۲ میلیارد دلار خریداری کرده بود، ادعا دارد که این تیم حضور پر رنگ در حوزه ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

Steve Ballmer’s همچنین بیان می‌کند:

مسکن ارزان قیمت در شهر اینگلوود (Inglewood) یکی از اولویت‌های اصلی برای ما محسوب می‌شود. از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ما در این شهر، ۸۰ میلیون دلار آن به ایجاد مسکن ارزان قیمت اختصاص داده شده است.

سالن ورزشی Dallas Mavericks و Sacramento Kings قبلا برای پذیرش رمزارزها اقداماتی را انجام داده‌اند.  طبق گزارش u.today، بروکلین نتس (Brooklyn Nets) درحال بررسی چندید گزینه پرداختی با استفاده از رمزارزها است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.