پاریسن ژرمن به حوزه امز ارزها ورود کرد!

ورود پاریسن ژرمن به حوزه رمز ارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

بعد از ورود رمز ارزها به دنیای هنر مثل فیلمسازی و آهنگسازی و …، دنیای فوتبال هم آغوش خود را برای پذیرش رمزارزهای دیجیتال باز کرد و سردمدار این امر، تیم بسیار محبوب و ثروتمند پاریسن ژرمن است. پاریسن ژرمن در اقدامی بسیار جالب و به شدت تاثیر گذار، اقدام به عقد و نهایی سازی قرار دادی با Crypto.com کرده است و به نوعی می‌توان گفت که این قرار داد راهی برای ورود پاریسن ژرمن به حوزه رمز ارزها و بالعکس محسوب می‌شود. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات خبر منتشر شده را خدمتتان بیان کنیم.

از آنجایی که مردم فرانسه علاقه زیادی به ورود و فعالیت در حوزه رمز ارزها دارند، تیم‌های فوتبالی این کشور نیز به دنبال استفاده از همین مورد جهت پیش بردن اهداف خود هستند. به تازگی و در جدیدترین خبری که از تیم پاریسن ژرمن یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر فوتبال فرانسه و جهان منتشر شده، مشخص است که این تیم پرطرفدار به دنبال ورود به دنیای رمزارزها از طریق همکاری با موسسات و تشکیلات فعال در این زمینه است.

همکاری جدید PSG و Crypto.com

همکاری جدید PSG و Crypto.com:

در پی این خبر اعلام شد که باشگاه PSG با Crypto.com یک قرارداد چند ساله امضا کرده است. عقد قرارداد بین PSG (یکی از باشگاه‌های برتر اروپایی) و Crypto.com (یکی از سریعترین پلتفرم‌های رمزنگاری جهان) توسط مدیران باشگاه در روز جمعه در بیانیه مطبوعاتی اعلام شد.

بر اساس بیانیه، قرارداد عقد شده، شرکت رمزنگاری را به شریک رسمی باشگاه تبدیل کرده است و مسئولیت امور مختلف از جمله انتشار توکن‌های غیرقابل انعطاف انحصاری (NFT) در بستر NFT بومی Crypto را بر عهده خواهد داشت.

همچنین در بندهای این قرار داد ذکر شده که سود حاصل از فروش این NFTها در قالب توکن و رمز ارز بومی خود Crypto.com یعنی CRO به باشگاه پرداخت خواهد شد.

مارک آرمسترانگ از افراد موثر در عقد این قرار داد، در پی انتشار خبر همکاری PSG و Crypto.com این توئیت را زد:

“ما (PSG و Crypto.com) اشتیاق یکسانی برای نوآوری و رسیدن به اوج داریم. با این مشارکت پاری سن ژرمن بار دیگر چشم انداز و رهبری خود را به عنوان پیشگام در زمینه‌هایی مانند شیوه زندگی، ورزش‌های دیجیتالی نشان می‌دهد. “

کریس مارشالک، بنیانگذار و مدیر عامل Crypto.com در رابطه با دلیل عقد این قرار داد هم این گونه خاطر نشان کرد:

“ما این کار را با یافتن بهترین شرکای جهان انجام می‌دهیم، و پاری سن ژرمن برای این امر بی نظیر است.”

وی افزود که مطمئن است حضور در استادیوم‌ها و مشارکت در توسعه تیم‌ها به خصوص پاریسن ژرمن در قالب NFTها می‌تواند جادوی خاصی در دنیا ایجاد کند.

منبع خبر: cryptoslate

در ادامه می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه کریپتوکارنسی را مشاهده کنید:

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.