قالیباف: مسئله رمز ارزها در دستور کار مجلس ایران است

رمز ارزها در دستور کار مجلس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

قالیباف نسبت به انتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد عدم قرائت گزارش رمز ارزها گفت که مسئله رمز ارزها در دستور کار مجلس است و به زودی بررسی خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

رمز ارزها در دستور کار مجلس

رمز ارزها در این

محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز یک‌شنبه (21 شهریور1400) در تذکر به آئین نامه‌ای گفت:

طبق قانون، گزارش‌ها باید در صحن قرائت شود، اما من دلیل عدم قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رمز ارزها را نمی‌دانم. چرا که قرائت این گزارش هر هفته به عقب می‌افتد. لذا از رئیس و هیئت رئیسه مجلس درخواست رعایت این موضوع را دارم.

همچنین وی در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:

همچنین درخواستمان از دولت این است که با توجه به ضرورت بازگشت به شرایط قبلی فروش نفت، این مهم علیرغم وجود تحریم‌ها، نیازمند اهتمام دولت است. لذا از وزیر نفت و رئیس جمهور درخواست دارم به مسئله‌ی فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی از این طریق توجه ویژه کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به استمرار توقف بورس نفت و انرژی و سایر محصولات نفتی در بورس نفت و انرژی، خطاب به وزیر نفت گفت:

“آقای وزیر نفت، نخستین اقدام شما باید گشایش در حوزه فروش نفت خام باشد و این فروش را از حالت سنتی خارج کنید تا فروش نفت خام کشور کاملا تخصصی و از طریق بورس انرژی عملیاتی شود.”

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به تذکرات این نماینده گفت:

در رابطه با تبصره1 ماده 45 آئین نامه مربوط به قرائت گزارش کمیسیون‌ها در صحن باید بگویم طبق تبصره 1 ماده 45 قانون، کمیسیون‌ها می‌توانند اگر اصلاحات جزئی وجود دارد همراه با گزارش بیاورند اما متاسفانه رسم شده طرحی را زمینه این تبصره می‌کنند و به صحن ارائه می‌دهند، در واقع می‌خواهند مسیر ارائه طرح را دور بزنند که ما این روند را قبول نداریم، لذا اگر پیشنهادی می‌خواهد به همراه گزارش بیایید باید مسیر لوایح و طرح‌ها را طی کند.

قالیباف در پایان تاکید کرد:

مسئله رمز ارزها در دستور کار هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی قرار دارد و قرائت خواهد شد

منبع: tasnimnews.com

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.