چارلز هاسکینسون در حال آماده سازی برای انتشار آلبوم جدید پاول اوکنفولد در کاردانو است

همکاری پل اوکنفولد و کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مهر ۱۴۰۰

با همکاری یکی از موسسان اتریوم و مدیر عامل IOG با پاول اوکنفولد (Paul Oakenfold)، انتشار آلبوم موسیقی جدید پاول اوکنفولد را در کاردانو شاهد خواهیم بود. برای اطلاع بیشتر از همکاری پل اوکنفولد و کاردانو با بیتستان همراه باشید.

گزارش شد که کاردانو و چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) که بنیانگذار کاردانو است در حال آماده سازی بستری برای انتشار آلبوم جدید یکی از مشهورترین نوازندگان و آهنگ سازان، پاول اوکنفولد (Paul Oakenfold)، هستند. پاول اوکنفولد (Paul Oakenfold)، نوازنده و آهنگ سازی است که در ژانر موسیقی electronic dance music، فعالیت می‌کند.

همکاری پل اوکنفولد و کاردانو

همکاری پاول با کاردانو برای انتشار آلبوم جدید

پاول اوکنفولد (Paul Oakenfold)، نوازنده، تهیه کننده و دی جی، معروفی است که سه بار نامزد دریافت جایزه گرمی (Grammy) و دوبار نامزد برنده شدن جایزه World Music Awards بوده.

یکی از مقاله های EDM در مورد همکاری یکی از بنیانگذاران اتریوم و چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) که بنیانگذار کاردانو است بیان کرده که در حال حاضر هر دو در حال همکاری نزدیکی با پاول اوکنفولد هستند تا وی بتواند آلبوم جدید خود را از طریق کاردانو منتشر کند و این همکاری‌ها در تمام مراحل از جمله جلد آلبوم و آهنگ‌ها و … صورت گرفته است. این آلبوم با نام Zombie Lobster منتشر خواهد شد.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، هنگام اعلام مشارکت خود با پاول اوکنفولد (Paul Oakenfold)، و انتشار آلبوم جدید از طریق کاردانو بر اهمیت عرصه بلاک‌چین در آینده موسقی جهانی، تاکید کرد.

آشنایی با صنعت موسیقی الکترونیک و اینکه چگونه با بلاک چین می‌توان از آن پشتیبانی کرد، قدم بزرگی بوده است.

مجری ZZ Top در کاردانو موزیک‌های NFT را راه اندازی خواهد کرد

بیلی گیبونز (Billy Gibbons)، یکی از افسانه های موسیقی راک و یکی از اعضای گروه موسیقی ZZ Top rock band، بلاک‌چین کاردانو را پلتفرمی برای انتشار قطعات موسیقی تازه خود انتخاب کرده و این قطعات را در قالب توکن های غیر قابل تغییر یا NFTها منتشر خواهد کرد.

این NFTها آخر هفته و در پلتفرم Terra Virtua platform در حراجی، به فروش گذاشته شده‌اند. در این حراجی پیشنهادات به صورت فیات و یا سکه ADA ، که رمزارز کاردانو است، در پایان حراج باید پرداخت می‌شد.

بیلی گیبونز (Billy Gibbons)، معتقد است بلاک‌چین‌ها امکانات و فرصت‌های خوبی به هنرمندان و صنعت موسیقی و هنر می‌دهد که یکی از آن‌ها راه‌اندازی NFT است

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.