چارلز هاسکینسون خالق کاردانو، اصلی‌ترین ارائه دهنده کنفرانس بلاک چین

چارلز هاسکینسون به عنوان اصلی‌ترین ارائه هنده در کنفرانس بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

با توجه به اهمیت رمزارزها و بازار کریپتوکارنسی، همه ساله کنفرانس‌های زیادی در این زمینه برگزار می‌شود که در آینده‌ای نزدیک یکی از مهم‌ترین این کنفرانس‌ها تحت عنوان کنفرانس بلاک‌چین برگزار می‌شود و چارلز هاسکینسون به عنوان اصلی‌ترین ارائه دهنده این کنفرانس در خدمت مخاطبان خواهد بود. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از سخنرانی چارلز هاسکینسون در کنفرانس بلاک‌چین خدمتتان ارائه کنیم.

کارشناس ارزهای رمزنگاری شده، چارلز هاسکینسون بنیانگذار Cardano (رمزنگاری ADA)، بنیانگذار IOHK و بنیانگذار سابق اتریوم سخنران اصلی کنفرانس آینده Blockchain for Business خواهد بود که توسط مرکز عالی Blockchain در Sam M. Walton برگزار می‌شود.

کنفرانس Blockchain for Business 2021 یک رویداد آنلاین رایگان است که از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ بعد از ظهر برگزار خواهد شد. ۸ اکتبر زمان برگزاری این کنفرانس اعلام شده است.

در کنفرانس Blockchain for Business 2021، در مورد موضوعاتی مانند رهبری سازمان، زنجیره تامین پایدار، منابع مالی غیر متمرکز، توکن، معماری سیستم مقیاس پذیر، طراحی فراگیر، ایمنی غذا و داروها، مجوزهای بهداشتی صحبت خواهد شد که می‌تواند برای افراد علاقه مند به شدت مفید و کاربردی باشد.

در ادامه می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه رمزارزها را مشاهده کنید:

هاسکینسون کارآفرین و ریاضیدان فناوری مستقر در کلرادو است. او در دانشگاه ایالتی متروپولیتن دنور و دانشگاه کلرادو بولدر برای مطالعه نظریه اعداد تحلیلی، قبل از این که به صنعت رمزنگاری وارد شود، تحصیل می‌کرد.

تجربه حرفه‌ای وی شامل تاسیس سه استارت آپ مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده است. Invictus Innovations ، Ethereum و IOHK. همچنین وی رئیس بنیانگذار کمیته آموزش بنیاد بیت کوین بود و در سال ۲۰۱۳ گروه تحقیقاتی ارزهای رمز پایه را تاسیس کرد.

پروژه های کنونی هوسکینسون بر آموزش مردم در مورد ارزهای رمزنگاری شده و تمرکززدایی و آسان سازی استفاده از ابزارهای رمزنگاری است.

اعضای هیئت مدیره مرکز Blockchain of Excellence به عنوان حامی رویداد معرفی شده‌اند؛ اما شرکت‌ها و غول‌های فناوری دیگری نیز به عنوان حامی این رویداد حضور دارند.

شرکت‌هایی مثل: Accenture، ArcBest، EY، FedEx، FIS، Golden State Foods، IBM، J.B. Hunt Transport Inc.، McKesson، Microsoft، Tyson Foods و Walmart.

منبع: news.uark.edu

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.