کمک مالی چارلز هاسکینسون به خیریه کودکان سرطانی

کمک مالی چارلز هاسکینسون به خیریه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

چارلز هاسکینسون مدیر عامل شرکت Input Output  و بنیانگذار کاردانو امروز در طی یک شرط بندی ۵۰۰۰۰ دلار را برنده شد و جایزه خود را به موسسه خیریه اعطا کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر در رابطه با کمک مالی چارلز هاسکینسون به خیریه با بیتستان همراه باشید.

در روز یکشنبه ۱۲ سپتامبر هاردفورک Alonzo که ارز دیجیتال کاردانو در انتظارش بود، راه‌اندازی گردید و ویژگی‌های مربوط به قرارداد هوشمند Alonzo در این بلاک‌چین در بخش اثبات سهام که روشی برای حفظ امنیت شبکه بلا‌ک‌چین است، قرار داده شد.

کمک مالی چارلز هاسکینسون به خیریه

مدیر عامل شرکت IOG و بنیانگذار کاردانو چارلز هوسکینسون، بیان کرد که جایزه‌ای از پلتفرم بازار پیش بینی Polymarket برنده شد که حدود ۵۰۰۰۰ دلار است. این تیم اعلام کرد اگر کاردانو تا قبل از ۱ اکتبر ویژگی‌های قرار داد هوشمند را منتشر نکند چارلز هاسکینسون یک موسسه خیریه انتخاب کند و ۵۰۰۰۰ دلار برنده شده هاسکینسون به آن خیریه اهدا شود.

چارلز هاسکینسون اینگونه می‌گوید:

زمانی که polymarket در مقابل کاردانو شکست خورد، آن‌ها باید ۵۰۰۰۰ دلار به خیریه‌ای که من انتخاب می‌کنم، بدهند.

کدام موسسه این کمک را دریافت خواهد کرد؟

این موسسه خیریه‌ای که جایزه به آن‌ها اهدا می‌شود موسسه خیریه سرطان کودکان است. همچنین چارلز هاسکینسون در توییتر تیم Poly market یادآوری کرده که پس از فعال شدن ویژگی قرارداد هوشمند، اکنون باید ۵۰۰۰۰ دلار را به موسسه خیریه اهدا کنند.

انتخاب چارلز هاسکینسون در وب سایتی به نام نخ جادویی با عنوان “خیریه کوچک با قلب واقعا خوب” قرار گرفت. این وب سایت اعلام می‌کند که اینکار نوعی ابتکار محسوب می‌شود تا به کودکان سرطانی که در پالمر و آلاسکا هستند، کمک کنیم. این پروژه برای کودکانی که موهای خود را به دلیل شیمی درمانی از دست داده‌اند کلاه گیس می‌سازد.

پیش‌بینی توسط  Polymarket در روز ۱۵ ژوئیه ارائه شده بود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.