همکاری گوگل با بلاک چین ایاس

بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۳۹۹

گوگل را می‌توان یکی از غول‌های فعلیِ تکنولوژی در نظر گرفت و از طرفی نیز فناوری بلاک چین را می‌توان نسل آینده و نوکِ پیکان فناوری دانست. پیش از این، شرکت‌های زیادی به فناوری بلاکچین پیوسته‌اند و ظاهرا گوگل هم چاره‌ای به جز سوار شدن بر موج روبه‌رشد دنیای بلاکچین ندارد و در این زمینه هم بیکار ننشسته است.

به گزارش کوین‌تلگراف، گوگل کلاود همکاری خود را با شرکت بلاک چین ایاس (EOS) آغاز کرده و به منظور دریافت مشاوره در این راستا، از یکی از پیشکسوتان گلدمن ساکس کمک گرفته است.

 گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، یک شرکت خدمات مالی آمریکایی است، که در زمینه ارائه خدمات با‌نک‌داری سرمایه‌گذاری، مدیریت دارایی و مدیریت سرمایه‌گذاری فعالیت دارد. 

شبکه بلاکچینی ایاس، با داشتن ۲۱ تولیدکننده‌ی بلاک، همواره بخاطر بیش‌از‌حد متمرکز بودن، مورد انتقاد بوده و گفتنی است که گوگل کلاود، به منظور تبدیل شدن به یکی از تولیدکنندگان بلاک به این انجمن بلاکچینی پیوسته است.  

الن دی (Allen Day)، توسعه‌دهنده و وکیل مدافع گوگل کلاود، در یک بیانیه در این‌باره اظهار داشت که این شرکت، قرار است به یکی از تولیدکنندگان بلاک تبدیل شود:

از آن‌جا که اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها به تکنولوژی دفتر کل توزیع شده (DLT) پیوسته‌اند و از امکانات آن در زیرساخت‌های خود استفاده می‌کنند، ما وظیفه خود می‌دانیم که از امن بودن اطلاعات ذخیره شده در بلاکچین‌های عمومی و در دسترس بودنِ آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.

 

از طرفی نیز مدیرعامل Block One، شرکت توسعه‌دهنده ایاس، برندان بلومر (Brendan Blumer)، در این‌باره خاطرنشان کرد که ایاس نسبت به اکثر فعالیت‌هایی که در این شبکه بلاکچینی عمومی صورت می‌گیرد، مسئولیت دارد: 

ایاس با امکاناتی که در بستر یک بلاکچین عمومی ارائه می‌دهد، ابزار بسیار خوبی برای کسانی است که می‌خواهند از یک اکوسیستم غیرمتمرکز استفاده کنند.

 

جالب است که بدانید بنیان‌گذار اولیه‌ی شرکت Block One، بروک پیرس (Brock Pierce)، نامزد فعلی ریاست جمهوری آمریکا بود که چند سال قبل از این  شرکت حذف شد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.