تمایل نهنگ‌های اتریوم برای خرید LINK افزایش پیدا کرد!

هجوم نهنگ ها به سمت چین‌لینک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: نهنگ‌های بزرگ رمزارز اتریوم مشغول خریداری LINK و MATIC هستند، اما تمایل نهنگ‌ها به سمت توکن بومی شبکه چین‌لینک یعنی توکن LINK بیشتر شده است. به گفته WhaleStats، دلیل هجوم نهنگ ها به سمت چین‌لینک، خارج کردن MATIC از جایگاه پرمعامله‌ترین توکن اعلام شده است. در ادامه جزئیات بیشتری از این خبر بیان خواهیم کرد.

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک‌چین WhaleStats خبری را منتشر کرد، مبنی بر این که ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم روی LINK معاملات بزرگ و زیادی انجام می‌دهند، زیرا این توکن توانسته که MATIC را از جایگاه پرمعامله‌ترین توکن خارج کند.

با این وجود، نهنگ‌های ETH به خرید LINK و MATIC ادامه می‌دهند، زیرا هر دو توکن در لیست ده توکن برتر قرار دارند.

هجوم نهنگ ها به سمت چین‌لینک

LINK و MATIC در لیست محبوب‌ترین توکن‌ها:

اگرچه MATIC و LINK هر دو جزو ده ارز دیجیتال برتری هستند که اغلب توسط نهنگ‌های بزرگ اتریوم خریداری می‌شوند، اما طبق داده‌های ارائه شده توسط WhaleStats، توکن LINK، رمزارز بومی شبکه Chainlink به عنوان محبوب‌ترین دارایی دیجیتالی مورد معامله شناخته می‌شود.

WhaleStats همچنین چندین توییت منتشر کرده است که نشان می‌دهد نهنگ‌ها مقادیر زیادی LINK و MATIC را خریداری کرده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۳۸۶,۴۶۴ LINK توسط نهنگ‌های ETH خریداری شده است. چهارمین نهنگ بزرگ اتریوم، بیشترین مقدار را (۱۹۹,۹۹۹ LINK به ارزش ۳۹۰,۹۹۹ دلار) خریداری کرده است. ارزش کلی میزان LINK خریداری شده، ۷,۳۲۷,۴۱۴ دلار تخمین زده می‌شود.

هجوم نهنگ ها به سمت چین‌لینک

خرید و انتقال مقدار زیادی MATIC توسط نهنگ‌ها:

یک نهنگ اتریوم توانسته ۲,۱۱۰,۰۰۰ MATIC خریداری کند که ارزششان معادل ۳,۵۲۳,۷۰۰ دلار تخمین زده شده است.

علاوه بر این، Whale Alert تراکنش‌های MATIC بسیار بزرگتری را هم شناسایی کرده است. طبق توییت‌های اخیر، ۵,۸۲۴,۰۱۰ توکن (معادل ۹,۹۳۴,۶۲۶ دلار) از بایننس به جمینای و ۵,۲۲۵,۳۴۴ MATIC (به ارزش ۹,۹۸۷,۵۸۸) از بایننس به Bitfinex انتقال داده شده.

MATIC پس از این که ۱۴/۱۸ درصد از ارزش خود را در ۲۴ ساعت گذشته از دست داد، با قیمت ۱/۵۹ دلار معامله می‌شد. طبق داده‌های CoinMarketCap، توکن شبکه Chainlink نیز با قیمت ۱۶/41 دلار تغییر معامله می‌شود.

منبع: u.today

اتریوم چین‌ لینک ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.