چرا مقاومت ۳۴۰۰ دلاری برای رشد قیمت اتریوم مهم است؟

مقاومت ۳۴۰۰ دلاری اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

اتریوم در روزهای اخیر همراه با بیت‌ کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت همراه بوده است. قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۱۴٪ کاهش داشته و در زمان نوشتن این مطلب با قیمت ۳۲۸۷ دلار معامله می‌شود. پس از آن که دومین رمزارز برتر بازار از سطح مقاومت ۳۴۰۰ دلار عبور نکرد با کاهش قیمت مواجه شد.  کاهش قیمت اتریوم تا سطوح ۳۲۵۰ دلار و ۳۲۰۰ دلار ادامه یافت. این روند کاهشی در ماه‌های گذشته نیز تکرار شده بود و سرمایه‌گذاران دومین رمزارز برتر بازار بر این باورند که به زودی مسیر صعودی اتریوم آغاز خواهد شد.

قیمت اتریوم در حال حاضر کمتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود و در صورتی که این روند نزولی ادامه‌دار شود، احتمال کاهش قیمت و ورود به کانال ۲۹۰۰ دلار وجود دارد.

براساس داده‌های صرافی رمزارز کراکن،‌ خط نزولی اتریوم نزدیک به قیمت ۳۳۷۰ دلار است. به همین خاطر، مقاومت ۳۴۰۰ دلار از اهمیت بسیاری برای تریدرهای اتریوم برخوردار است.

دومین رمزارز برتر بازار از مقاومت‌ها می‌گذرد؟

اتر که دومین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار است،‌ در صورتی که به سطح قیمتی ۳۴۵۰ دلار برسد، می‌تواند شروعی تازه را تجربه کند. این رمزارز امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ماه با قیمت ۳۲۸۷ دلار معامله می‌شود که نزدیک به سطوح حمایتی است.

اگر قیمت اتر کمتر از ۳۲۲۰ دلار معامله شود که سطح حمایتی این ارز دیجیتال است، روند نزولی این دارایی دیجیتال ادامه‌ خواهد یافت. در چنین شرایطی، قیمت اتر کمتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باقی می‌ماند.

با ادامه روند نزولی، قیمت اتریوم از سطوح حمایتی کمتر شده و در مرحله نخست به ۳۱۶۰ دلار می‌رسد. همچنین تحلیلگران معتقدند احتمال ۳۱۱۵ دلاری شدن اتر با ادامه روند کاهشی وجود دارد. 

با اینکه نمودارهای قیمت اتر نشان‌دهنده کاهش قیمت این دارایی دیجیتال هستند، یک موج افزایشی در این رمزارز دیده می‌شود. در صورتی که اتر از سطح فیبوناچی ۵۰٪ فراتر برود، ممکن است بار دیگر به قیمت ۳۴۵۰ دلار برسد.

نمودار قیمت اتریوم

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتریوم، سطح ۳۳۵۰ دلار است. اگر قیمت دومین رمزارز برتر بازار از سطح ۳۳۵۰ دلار عبور کند،‌ سطوح قیمتی بعدی ۳۳۸۰ دلار و ۳۴۰۰ دلار هستند. 

سطح قیمتی ۳۴۰۰ دلار در حال حاضر برای اتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که با رسیدن به این قیمت رشد سریعی برای این رمزارز پیش‌بینی می‌شود. در صورتی که اتر یک بار دیگر ۳۴۰۰ دلاری شود، مقاومت بعد از آن ۳۵۰۰ دلار و سپس ۳۶۲۰ دلار خواهد بود.

 

کاهش قیمت اتریوم ادامه خواهد داشت؟

اگر اتریوم از سطوح قیمتی ۳۳۸۰ دلار و ۳۴۰۰ دلار عبور نکند، ممکن است روند کاهش قیمت آن ادامه یابد. در چنین شرایطی احتمالا قیمت دومین رمزارز برتر بازار به ۳۲۲۰ دلار برسد. وقتی قیمت اتر کمتر از ۳۲۲۰ دلار شود، سراشیبی کاهش قیمت اتریوم ادامه خواهد داشت. در این شرایط، اتریوم از سطوح حمایتی را شکسته و در مسیر کاهش قیمت به ۳۱۵۰ دلار و پس از آن ۳۰۰۰ دلار خواهد رسید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.