خبری خوب برای دارندگان توکن LINK: قیمت این توکن 20 درصد رشد کرد!

جهش 20 درصدی قیمت چین لینک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود اینکه بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار روند نزولی به خود گرفته‌اند، چین‌لینک توانست 20 درصد رشد کند. با جهش 20 درصدی قیمت چین لینک فعالیت نهنگ‌ها نیز در بازار این توکن به شدت افزایش یافت؛ حال سوال ین است که آیا این رشد قیمت ادامه خواهد داشت یا خیر؟

جهش 20 درصدی قیمت چین لینک

با وجود اینکه بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار روند نزولی به خود گرفته‌اند، چین لینک 20 درصد رشد کرد. با رشد 20 درصدی قیمت، این توکن وارد لیست رمزارزهای برتر بازار از نظر رشد قیمت شد. چین لینک امروز با قیمت 8/27 دلار معامله شده و ارزش بازار آن نیز به 4/45 میلیارد دلار رسیده است.

شایان ذکر است که در 24 ساعت گذشته حجم معاملات توکن نیز 787 درصد افزایش یافته. طبق داده‌های santiment، در حال حاضر چین لینک به بالاترین سطح 3 ماه اخیر خود رسیده است.

جهش 20 درصدی قیمت چین لینک

همانطور که می‌‌دانید، قیمت چین لینک برای مدت طولانی در محدوده 6 تا 8 دلار در نوسان بود. این رشد و همچنین افزایش چشمگیر حجم معاملات توکن، نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران بازار به توکن بیشتر شده است. تعداد معاملات توکن LINK توسط نهنگ‌های بازار نیز رشد کرده و خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

جهش 20 درصدی قیمت چین لینک

منبع: coingape

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.