رشد ۱۲ درصدی توکن NEAR به دنبال همکاری بنیاد NEAR با علی بابا

رشد ۱۲ درصدی توکن NEAR
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال آغاز همکاری بنیاد NEAR با غول فناوری Alibaba Cloud برای پشتیبانی از وب ۳ در آسیا و خاورمیانه، توکن بومی این شبکه رشد ۱۲ درصدی را ثبت کرد. با رشد ۱۲ درصدی توکن NEAR، قیمت این توکن به ۱/۵۶ دلار رسید.

رشد ۱۲ درصدی توکن NEAR

بنیاد NEAR، یک سازمان مستقر در سوئیس که توسعه دهنده پروتکل NEAR است، خبر از آغاز همکاری خود با غول فناوری چینی Alibaba Cloud برای پشتیبانی از پیشرفت Web3 در آسیا و خاورمیانه داد. با اعلام این خبر، توکن بومی این شبکه هم ۱۲ درصد رشد کرد.

ظاهرا از این پس، بنیاد NEAR به شبکه توسعه دهندگان Alibaba Cloud دسترسی خواهد داشت. یکی از اهداف این همکاری، جذب کاربران بیشتر برای پروتکل NEAR است.

توسعه دهندگان همچنین می‌توانند اعتبارسنجی‌های جدیدی را از طریق زیرساخت plug and play Alibaba Cloud صادر کنند. علاوه بر این، این دو شرکت متعهد شدند که قابلیت دریافت تماس‌ها از راه دور (RPC) را به عنوان خدمتی برای شرکت‌کنندگان در اکوسیستم NEAR ارائه دهند.

با انتشار این اخبار، ارزش توکن NEAR نیز رشد کرد. این توکن با رشد ۱۲ درصدی به سطح ۱/۵۶ دلار رسید. همانند بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، این توکن رشد چشمگیری را در هفت روز گذشته تجربه کرده است.

رشد ۱۲ درصدی توکن NEAR

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.