رشد ۱۲ درصدی قیمت CRO: قیمت این رمزارز تا چه سطحی افزایش خواهد یافت؟

رشد ۱۲ درصدی قیمت CRO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: ماه گذشته، قیمت کرونوس در نزدیکی منطقه ۰/۰۶۱۵ دلار حمایت شد. این رمزارز پس از رسیدن به منطقه پشتیبانی ۰/۰۶۲ دلار روند جدیدی آغاز کرد و شاهد رشد ۱۲ درصدی قیمت CRO بودیم. حال این سوال پیش آمده که آیا کرونوس به روند صعودی خود ادامه خواهد داد؟

رشد ۱۲ درصدی قیمت CRO

قیمت CRO پس از رسیدن به منطقه پشتیبانی ۰/۰۶۲ دلار روند صعودی جدیدی در پیش گرفت و تا ۱۲ درصد قیمتش افرایش یافت. گاوهای کرونوس اکنون امیدوارند این روند تا سطح ۰/۰۹۴ دلار در کوتاه مدت ادامه پیدا کند. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۰/۰۷۰ دلار در بازار معامله می شود.

طبق داده‌های Coinbase، در نمودار ۴ ساعته جفت CRO/USD در بالای خط روند نزولی و مقاومت ۰/۰۶۵۰ دلار شکسته شد. طبق این داده‌ها، انتظار می‌رود CRO به سمت سطوح مقاومتی ۰/۰۸۰ و ۰/۰۹۴ دلاری حرکت کند.

قیمت این رمزارز در حال حاضر بالای ۰/۰۷۰ دلار قرار دارد و می‌توان گفت در مقابل بیت‌کوین و اتریوم عملکرد بهتری از خود نشان داده است. در روند صعودی فعلی، با مقاومتی در نزدیکی سطح ۰/۰۷۴ دلار رو به رو خواهد شد.

مقاومت اصلی بعدی نیز در نزدیکی سطح ۰/۰۸۰ دلار شکل خواهد گرفت. در صورت شکسته شدن این سطح، قیمت CRO می‌تواند جهش قوی دیگری را تجربه کند.

رشد ۱۲ درصدی قیمت CRO

خلاف این قضیه نیز ممکن است رخ دهد. اگر قیمت CRO از سطوح مقاومتی ۰/۰۷۴ دلار و ۰/۰۸۰ دلار بالاتر نرود، به احتمال زیاد سقوط خواهد کرد.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.