توکن TON همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد

تداوم رشد توکن TON در وضعیت وخیم بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۱

با این که وضعیت بازار ارزهای دیجیتال هنوز هم نابسامان است ولی توکن TON، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. تداوم رشد توکن TON در وضعیت وخیم بازار می‌تواند نشان دهنده این امر باشد که یک حرکت بزرگ در راه است. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

رمزارز Toncoin (TON) با وجود وضعیت بد بازار همچنان هم در حال رشد است. طبق داده‌های CoinMarketCap، توکن بومی بلاک‌چین TON در هفت روز گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد کرده است. البته این توکن در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات شدیدی هم داشت.

در اوایل این هفته SafePal، کیف پول سخت افزاری محبوب، اعلام کرد که از بلاک‌چین TON و ارز اصلی آن پشتیانی خواهد کرد. این کیف پول در پست قبلی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که توکن تون‌کوین را قبل از پایان سال ۲۰۲۲ بین ارزهای دیجیتال اصلی خود لیست خواهد کرد.

پس از راه‌اندازی سرویس حراج نام کاربری تلگرام، TON نیز روند مثبت خود را ادامه داده است. کاربران در این حراج علاقه زیادی به خرید نام‌هایی مانند alfa ،dogecoin ،alt و amazon نشان داده‌اند.

SafePal برای پشتیبانی از Toncoin اقدامات زیادی انجام می‌دهد

SafePal اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ از ارز بومی بلاک‌چین TON، Toncoin پشتیبانی کند. SafePal این اطلاعیه را در تاریخ ۱۷ نوامبر در صفحه و وب سایت رسمی خود منتشر کرد.

طبق این پست، SafePal اولین کیف پول سردی خواهد بود که از توکن بومی پشتیبانی خواهد کرد. در این اطلاعیه همچنین اشاره شده که ذخیره‌سازی آفلاین را برای توکن فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، SafePal اعلام کرد که به کاربران این امکان را خواهد داد تا Toncoin را از هر کیف پول دیگری ارسال و دریافت کنند.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.