قیمت avax بیش از ۸ درصد رشد کرد!

رشد ۸ درصدی قیمت avax
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: با راه‌اندازی دو قابلیت جدید در شبکه آوالانچ، توکن بومی این شبکه ۸ درصد رشد کرد. با رشد ۸ درصدی قیمت avax، سرمایه‌گذاران این توکن را با قیمت ۱۲/۹۷ دلار در بازار معامله می‌کنند. حال سوال این است که روند صعودی آغاز شده، ادامه خواهد یافت یا خیر؟

رشد ۸ درصدی قیمت avax

توکن بومی بلاک‌چین آوالانچ که یکی از توکن‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است، با افزایش ۸/۰۶ درصدی خور در ۲۴ ساعت گذشته به سطح ۱۲/۹۷ دلار رسید.

رشد ۸ درصدی قیمت avax

به عنوان یکی از مهم‌ترین پروتکل‌های بلاک چین، Avalanche دو قابلیت جدید را معرفی کرد که منجر به رشد قیمت اخیر توکن بومی آن شدند. این قابلیت‌های جدید در شبکه عبارتند از HyperSDK و Avalanche Warp Messaging (AWM).

توسعه دهندگان از این پس می‌توانند با استفاده از قابلیت HyperSDK ماشین‌های مجازی را با کمک کیت توسعه نرم افزار (SDK) ایجاد کنند. این ماشین‌های مجازی کارایی بسیار بالایی دارند و قابل تنظیم هستند.

قابلیت AWM یک پلتفرم پیام رسانی است که ارتباط یکپارچه بین زیر شبکه‌های مختلف را فراهم می‌کند. با توجه به طراحی آن، اتکا به پل‌های شخص ثالث دیگر ضروری نخواهد بود و استقلال Avalanche در اکوسیستم گسترده Web3.0 مستحکم‌تر خواهد شد.

در حال حاضر، هر دو نوآوری HyperSDK و AWM قابل استفاده هستند؛ با این حال، اولی هنوز در حالت آلفا است، و ویژگی دوم به صورت محدود در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان قرار داده شده. تلاش‌ها روی هر دو ابزار در حال رشد ادامه دارند تا به زودی قابل استفاده شوند.

منبع: u.today

آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.