قیمت توکن FTX حدود 37 درصد رشد کرد!

رشد ۳۷ درصدی قیمت توکن FTX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن FTX که یکی از توکن‌های پرطرفدار در بازار ارزهای دیجیتال است که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درصد رشد کرده. جالب است بدانید رشد ۳۷ درصدی قیمت توکن FTX درست زمانی رخ داد که 5 روز متوالی در نمودارهای قیمتی، شاهد فعالیت مثبت و رو به رشد این رمزارز بودیم.

رشد ۳۷ درصدی قیمت توکن FTX

با اعلام اخبار مبنی بر راه‌اندازی مجدد صرافی FTX، توکن بومی این شبکه رشد کرد. این توکن، پنج روز متوالی روند صعودی داشت و در 24 ساعت اخیر نیز ۳۷ درصد رشد را به ثبت رساند.

طبق گزارشات Coinmarketcap، این توکن در حال حاضر با قیمت ۱/۷۵ دلار معامله می‌شود. نرخ رشد توکن در مقایسه با این زمان در سال گذشته تا ۷۹/۸۹ درصد افزایش یافته است.

رشد ۳۷ درصدی قیمت توکن FTX

راه‌اندازی صرافی مشتقات FTX می‌تواند باعث ایجاد فشار خرید شود و سرمایه‌گذاران زیادی را مشتاق کند که در بازار این رمزارز سرمایه‌گذاری کنند.

جان ری، مدیر عامل این پلتفرم، قصد دارد از طریق ارائه خدمات کارآمد، تغییر نام تجاری محصول، افزایش امنیت و مسئولیت پذیری بیشتر برای همه مشتریان بالقوه، اعتماد سرمایه‌گذاران را دوباره به دست آورد. به منظور جلب اعتماد نیز خاطرنشان کرد که آن‌ها بیش از ۷ میلیارد دلار از وجوه مشتریان را بازیابی کرده‌اند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که در حال حاضر توکن FTT نسبت به ATH قبلی خود، حدود ۹۷ درصد سقوط کرده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.