تحلیل قیمت آلت‌کوین‌های EOS ،AXS ،BCH و ETH: بازار آلت‌کوین‌ها تا چه حد بهبود خواهد یافت؟

تحلیل روند قیمتی آلت کوین های EOS ،AXS ،BCH و ETH
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱

بیت‌کوین در تکاپو است تا بتواند از سطح میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای عبور کند و روند صعودی جدیدی را آغاز نماید. اگر بیت‌کوین بتواند از این سطح فراتر رود و قیمت خود را تثبیت کند، بازار رمزارزها نیز بهبود خواهد یافت. در این بین ۴ آلت‌کوین EOS ،AXS ،BCH و ETH پتانسیل این را دارند که رشد بسیار خوبی داشته باشند. تا انتها با بیتستان همراه باشید تا به تحلیل قیمت آلت کوین های EOS ،AXS ،BCH و ETH بپردازیم.

گاوها در حال تلاش هستند تا قیمت بیت‌کوین را افزایش دهند، در مقابل فروشندگان و خرس‌ها نیز با فعالیت‌های خود مانع از به سرانجام رسیدن این تلاش‌ها می‌شوند. بیت‌کوین در حال حاضر در نزدیکی سطح میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای معامله می‌شود. اگر این سطح شکسته شود، احتمال رشد قیمت این ارز دیجیتال افزایش خواهد یافت.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که بسته شدن قیمت هفتگی بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای، موجب شود که میزان خرید توسط سرمایه‌گذاران نیز افزایش پیدا کند.

اگر بیت کوین سطح مقاومت سربار خود را بشکند و از آن عبور کند، آلت‌کوین‌های ETH ،BCH ،AXS و EOS از جمله ارزهایی هستند که می‌توانند رشد خوبی در کنار بیت‌کوین داشته باشند. در ادامه به تحلیل روند قیمتی هر کدام از این آلت‌کوین‌ها در هفته پیش رو خواهیم پرداخت.

افزایش قیمت ETH در صورت شکسته شدن مقاومت ۱۷۰۰ دلار

اتر در قیمت ۱۷۰۰ دلار با مقاومت سختی مواجه شده، اما با وجود این مقاومت خریداران همچنان میدان را خالی نکرده‌اند. اگر قیمت در نزدیکی این مقاومت تثبیت شود، احتمال شکسته شدن آن افزایش می‌یابد.

افزایش قیمت ETH در صورت شکسته شدن مقاومت ۱۷۰۰ دلار

نمودار متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱,۳۸۴ دلار) و RSI در منطقه مثبت قرار دارند که نشان می‌دهد کنترل همچنان در دست خریداران و گاوها است. اگر خریداران قیمت را به بالای ۱۷۰۰ دلار برسانند، شتاب روند صعودی افزایش خواهد یافت و ETH می‌تواند به ۲۰۰۰ دلار و بعد ۲۲۰۰ دلار نیز صعود کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از ۱۷۰۰ دلار کاهش یابد، خرس‌ها و فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشانند. در این حالت احتمال سقوط تا سطح ۱۲۸۰ دلار نیز وجود دارد.

افزایش قیمت ETH در صورت شکسته شدن مقاومت ۱۷۰۰ دلار

اتریوم از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بازگشته است، که نشان می‌دهد گاوها با کاهش قیمت، میزان خرید را افزایش می‌دهند. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت ۱۷۰۰ دلار برسانند. هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهد که در مسیر صعود کمترین مقاومت وجود دارد.

اگر گاوها قیمت را به بالای منطقه مقاومت ۱۶۵۰ تا ۱۷۰۰ دلار برسانند، شتاب صعودی افزایش خواهد یافت و روند صعودی دیگری از سر گرفته خواهد شد. برای جلوگیری از شروع این روند، خرس‌ها باید قیمت اتریوم را به زیر ۱۴۵۰ دلار بکشند.

تلاش BCH برای اتمام روند نزولی طولانی مدت

بایننس کوین (BCH) در تلاش است تا روند نزولی طولانی مدت را به اتمام برساند. قیمت این رمزارز از مقاومت بالای ۱۳۵ دلار در ۲۰ جولای پایین‌تر آمده، اما خریداران به شدت از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۷ دلار) دفاع می‌کنند که یک نشانه مثبت محسوب می‌شود.

تلاش BCH برای اتمام روند نزولی طولانی مدت

قیمت چند روز گذشته یک الگوی کف گرد را تشکیل داده که با شکست کامل شده و بالاتر از سطح ۱۳۵ دلار تثبیت می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد، احتمالا این رمزارز به ۹۵ دلار نیز برسد. پس از آن BCH حرکت خود را برای رسیدن به ۱۷۵ دلار و بعداً ۲۰۰ دلار شروع خواهد کرد.

در احتمال دیگر، BCH ممکن است برای مدتی بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۱۳۵ دلار تثبیت شود. توقف قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می‌تواند موجب شود که روند به نفع فروشندگان و خرس‌ها تغییر پیدا کند.

تلاش BCH برای اتمام روند نزولی طولانی مدت

گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت در نمودار ۴ ساعته رسانده‌اند تا این رمزارز بتواند سطح ۱۳۵ دلار را دوباره به چالش بکشد. میانگین متحرک‌ها صعودی هستند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد مقاومت کمی در روند صعودی وجود دارد. اگر خریداران قیمت را به بالای ۱۳۵ دلار برسانند، BCH شتاب بیشتری برای رسیدن به سطح ۱۵۷ دلار خواهد گرفت.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، احتمال سقوط به سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس ۱۱۷ دلار افزایش می‌یابد. در این حالت وضعیت به نفع خرس‌ها تغییر خواهد کرد.

گاوها در تلاش برای رسیدن AXS به سطح ۲۸/۸۰ دلار

Axie Infinity (AXS) در یک روند نزولی تثبیت شده و نشان می‌دهد که گاوها و خریداران تلاش می‌کنند تا یک کف قیمتی تشکیل دهند.

گاوها در تلاش برای رسیدن AXS به سطح ۲۸/۸۰ دلار

متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵/۵۵ دلار) کاهش یافته و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد تعادل بین عرضه و تقاضا وجود دارد. اگر خریداران قیمت را به بالای مقاومت سربار در ۱۸/۵۳ دلار برسانند، این تعادل به نفع خریداران تغییر کرده و سپس AXS یک رالی برای رسیدن به سطوح ۲۵/۲۱ دلار و سپس ۲۸/۲۰ دلار آغاز خواهد کرد.

گاوها در تلاش برای رسیدن AXS به سطح ۲۸/۸۰ دلار

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت از سطح ۱۸/۵۳ دلار پایین‌تر آمده و خرس‌ها با فشار زیادی همچنان به فروش دارایی‌ها اقدام می‌کنند. در این حالت فروشندگان سعی خواهند کرد تا AXS را به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشند. بازگشت قیمت از این سطح می‌تواند نشان دهنده شروع یک روند صعودی جدید باشد.

برعکس، اگر قیمت تا زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین بیاید، احتمال سقوط تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه وجود دارد.

تلاش خریداران برای رسیدن EOS به سطح ۱/۴۶ دلار

EOS در ۱۸ جولای به بالای سطح میانگین متحرک صعود کرد و در ۲۱ جولای توانست دوباره میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱/۰۵ دلار) را به چالش بکشد.

تلاش خریداران برای رسیدن EOS به سطح ۱/۴۶ دلار

میانگین متحرک‌ها یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI نزدیک در منطقه بیش از حد خرید قرار دارد. گاوها و خریداران کنترل قیمت را در دست دارند و همین امر می‌تواند موجب شود که این رمزارز تا سطح ۱/۴۶ دلار افزایش یابد، سطحی که باید منتظر دفاع شدید خرس‌ها باشیم.

اگر معامله‌گران همچنان به خریدهای خود ادامه دهند و EOS از قیمت ۱/۴۶ دلار پایین‌تر نیاید، می‌توان انتظار شروع یک روند صعودی را داشت. در صورت افت قیمت این دیدگاه مثبت نیز باطل خواهد شد.

میانگین متحرک‌ها در نمودار ۴ ساعته شیب دار هستند و RSI در منطقه خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می‌دهد EOS در یک روند صعودی است.

تلاش خریداران برای رسیدن EOS به سطح ۱/۴۶ دلار

EOS در حال حاضر با مقاومت ۱/۲۶ دلار مواجه است، اما خریداران بازار را رها نکرده‌اند که نشان می‌دهد حرکت صعودی همچنان قوی است. اگر قیمت افزایش یابد و به بالای ۱/۲۶ دلار برسد، حرکت برای رسیدن به سطوح ۱/۳۳ دلار و سپس ۱/۴۶ دلار سرعت خواهد گرفت.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر ۱/۲۰ دلار سقوط کند، احتمال سقوط تا سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه وجود دارد و در صورت شکسته شدن این سطح حمایتی، سقوط تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ادامه خواهد داشت.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله EOS ،AXS ،BCH و ETH به لینک زیر مراجعه کنید

معامله EOS ،AXS ،BCH و ETH

منبع: cointelegraph

اتریوم بایننس کوین ای ایکس اس ایاس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.