تحلیل قیمت آلت کوین های SHIB ،MATIC ،ATOM و APE: روند بازار بهبود خواهد یافت؟

تحلیل قیمت آلت کوین های SHIB ،MATIC ،ATOM و APE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: خرس‌ها تلاش می‌کنند تا قیمت بیت‌کوین را به زیر ۱۹ هزار دلار بکشند و روند نزولی این ارز دیجیتال را شدیدتر کنند. در مقابل گاوها نیز با مقاومت‌های خود مانع از سقوط قیمت این ارز دیجیتال می‌شوند. تغییر روند قیمت بیت‌کوین می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی بازار آلت کوین‌ها داشته باشد. اگر قیمت بیت‌کوین رشد کند، ۴ آلت کوین SHIB ،MATIC ،ATOM و APE نیز می‌توانند رشد بسیار خوبی داشته باشند. در ادامه به تحلیل قیمت آلت کوین های SHIB ،MATIC ،ATOM و APE خواهیم پرداخت.

همان طور که گفتیم، خرس‌ها (فروشندگان بازار) در تلاش هستند تا قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال را به ۱۹ هزار دلار برسانند، تا بتوانند کنترل خود بر بازار را بیشتر کنند. در مقابل معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال نیز در حال اتخاذ رویکردی هستند تا بتوانند وضعیت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های اصلی بازار را بهبود بخشند و روند صعودی را دوباره به بازار باز گردانند.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

اگر قیمت بیت‌کوین رشد کند، بازار آلت‌کوین‌ها نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در بین تمامی آلت‌کوین‌های موجود، ۴ رمزارز SHIB ،MATIC ،ATOM و APE پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و بهبود روند خود دارند. در ادامه به تحلیل قیمت این آلت‌کوین‌ها خواهیم پرداخت.

احتمال افزایش قیمت SHIB در صورت عقب نشینی خرس‌ها

شیبااینو (SHIB) در محدوده‌ای نزدیک به میانگین‌ متحرک‌ها در حال معامله است، زیرا گاوها تلاش می‌کنند تا یک سطح مقاومتی در نزدیکی سطح قیمتی ۰/۰۰۰۰۰۹ دلار تشکیل دهند.

احتمال افزایش قیمت SHIB در صورت عقب نشینی خرس‌ها

اگر قیمت به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰/۰۰۰۰۱۰ دلار) برسد، SHIB می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و تا ۰/۰۰۰۰۱۲ دلار و سپس ۰/۰۰۰۰۱۴ دلار نیز رشد کند. اگر قیمت این رمزارز در سطوح ذکر شده، تثبیت شود، می‌توان انتظار داشت که روند آن نیز بهبود پیدا کند.

در طرف مقابل، اگر قیمت به زیر ۰/۰۰۰۰۰۹ دلار سقوط کند، احتمال به دام افتادن گاوها وجود دارد. همین امر می‌تواند مسیر را برای افت قیمت شیبااینو تا ۰/۰۰۰۰۰۷ دلار نیز باز کند. رسیدن قیمت به این سطح می‌تواند نشان دهنده از سر گیری روند نزولی باشد.

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که یک الگوی مثلث متقارن ایجاد شده است. اگر گاوها کنترل را از دست بدهند و قیمت به زیر سطح حمایتی سقوط کند، می‌توان احتمال داد که خرس‌ها دوباره توانسته‌اند کنترل قیمت را به دست گیرند.

احتمال افزایش قیمت SHIB در صورت عقب نشینی خرس‌ها

در مقابل، اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسانده و خط مقاومت را پشت سر بگذارند، می‌توان احتمال داد که قیمت به سمت ۰/۰۰۰۰۱۱ دلار و سپس ۰/۰۰۰۰۱۲ دلار حرکت کند.

مقاومت گاوها برای جلوگیری از پیشروی بیشتر خرس‌های MATIC

پالیگان (MATIC) از مقاومت ۰/۶۱ دلار در ۲۶ ژوئن رد شد و خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۵۰ دلار) در ۲۸ ژوئن رساندند؛ اما گاوها اجازه پیش روی بیشتر به خرس‌ها را ندادند.

مقاومت گاوها برای جلوگیری از پیشروی بیشتر خرس‌های MATIC

در حال حاضر این رمزارز در نزدیکی سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه معامله می‌شود. همین امر نیز نشان دهنده تلاش گاوها برای برگرداندن قیمت به سطح ۰/۶۱ دلار است. اگر موفق به انجام این کار شوند، احتمال شکستن مقاومت ۰/۶۱ دلار وجود دارد.

RSI یک واگرایی مثبت ایجاد کرده که نشان می‌دهد خرس‌ها در حال از دست دادن کنترل بازار هستند. شکستن سطح مقاومتی ۰/۶۱ دلار می‌تواند مسیر را برای رسیدن قیمت به ۰٫۷۵ دلار باز کند.

در مقابل اگر قیمت از سطح فعلی پایین‌تر بیاید و به زیر ۰/۴۱ دلار سقوط کند، می‌توان احتمال داد که فروشندگان تمام تلاش خود را بکنند تا قیمت به سطح حمایتی ۰/۳۱ دلار سقوط کند.

مقاومت گاوها برای جلوگیری از پیشروی بیشتر خرس‌های MATIC

خریداران موفق شدند که قیمت را به بالای خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی ساده ۲۰ روزه برسانند، اما نتوانستند که سطح ۰/۵۰ دلار را حفظ کنند. همین امر نیز موجب شد تا خرس‌ها قیمت را تا سطح ۰/۴۵ دلار پایین بکشند. اگر روند به همین منوال ادامه پیدا کند، احتمال سقوط تا ۰/۴۱ دلار وجود دارد.

بالعکس، اگر قیمت از سطح فعلی بالاتر رود، نشان می‌دهد که گاوها همزمان با افت قیمت، اقدام به خرید رمزارز می‌کنند. در این حالت تلاش خواهند کرد تا مقاومت سربار ۰/۵۰ دلار را نیز بشکنند. در صورت شکسته شدن این سطح مقاومتی، MATIC می‌تواند تا ۰/۵۵ دلار و ۰/۶۱ دلار نیز افزایش پیدا کند.

روند رو به رشد ATOM با حمایت گاوها

پس از یک روند نزولی طولانی مدت، خریداران ATOM در اول جولای قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷/۸۴ دلار) رساندند، اما میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۸/۸۱ دلار) احتمالا به عنوان یک سطح مقاومتی قوی عمل کند و گاوها را به زحمت بیندازد.

روند رو به رشد ATOM با حمایت گاوها

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی هستند که نشان دهنده کاهش فشار فروش است. اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، ممکن است حرکت صعودی شدت بگیرد و ATOM تا ۱۰/۸۴ دلار و سپس ۱۲/۵۰ دلار نیز رشد کند. شکستن و بسته شدن قیمت بالاتر از این سطح موجب خواهد شد تا روند موجود بهبود پیدا کند.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین‌تر بیاید و به زیر ۶/۸۹ دلار برسد، دیدگاه صعودی نیز در کوتاه مدت باطل خواهد شد. در این حالت باید منتظر این باشیم تا اتم دوباره سطح حمایتی ۵٫۵۵ دلار را به چالش بکشد.

روند رو به رشد ATOM با حمایت گاوها

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها  در تلاش هستند تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را به یک مقاومت تبدیل کنند. اگر قیمت از سطح فعلی بالاتر رفته و به ۸/۳۸ دلار برسد، گاوها می‌توانند مقاومت ۸/۷۵ دلار را به چالش بکشند. همین امر نیز نشان دهنده از سرگیری روند صعودی خواهد بود و باید منتظر باشیم تا قیمت به ۹ دلار برسد.

برعکس، کاهش قیمت و سقوط به زیر میانگین متحرک‌ها، خبر از فعالیت خرس‌ها در سطوح بالاتر می‌دهد. در این صورت، قیمت ابتدا به ۷/۱۸ دلار و سپس ۶/۸۹ دلار سقوط خواهد کرد.

تقابل خرس‌ها و گاوها برای کنترل قیمت APE

خریداران، قیمت ApeCoin (APE) را در ۲۷ ژوئن به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴/۶۹ دلار) رسانده و تثبیت کردند، اما نتوانستند که روند رو به رشد را ادامه دهند؛ چرا که خرس‌ها در ۲۹ ژوئن قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگرداندند. این اقدام خرس‌ها موجب نشد که گاوها میدان را ترک کنند.

تقابل خرس‌ها و گاوها برای کنترل قیمت APE

این امر نشان می‌دهد که خریداران برای رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر تمام تلاش خود را می‌کنند تا سطوح به دست آمده را حفظ کنند.

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، می‌توانند وضعیت موجود را به نفع خود تمام کنند. در این حالت، APE خواهد توانست که به سطح ۵/۷۲ دلار برسد. این همان سطحی است که باید منتظر دفاع قوی خرس‌ها باشیم.

تقابل خرس‌ها و گاوها برای کنترل قیمت APE

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر ۴/۲۱ دلار سقوط کند، باید منتظر باشیم که APE سطح ۳/۸۵ دلار را هم لمس کند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله ATOM، MATIC و SHIB به لینک زیر مراجعه کنید

معامله ATOM، MATIC و SHIB

منبع: cointelegraph

شیبا اینو اتم ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.