چین لینک در 24 ساعت گذشته بیشترین معامله را در بین نهنگ های اتریوم داشته است

چین لینک پر معامله ترین رمز ارز در بین نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آذر ۱۴۰۰

چین‌لینک ارز دیجیتالی است که بر مبنای اتریوم طراحی شده است. این شبکه هوشمند یک شبکه غیرمتمرکز از نودهاست که امکان ثبت اطلاعات و قراردادهای هوشمند را در بستر بلاک‌چین فراهم می‌کند. براساس گزارشاتی که ارائه شده، این ارز دیجیتال تبدیل به یکی از پر معامله‌ترین رمزارزها در ۲۴ ساعت شده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر چین لینک پر معامله ترین رمز ارز در بین نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته آگاه شوید.

چین لینک پر معامله ترین رمز ارز در بین نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته

بر اساس داده‌های سرویس رصد تراکنش ویل‌استتس (WhaleStats)، در میان ۱,۰۰۰ کیف پول برتر شبکه اتریوم، توکن چین لینک بیشترین حجم معاملات را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص داده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال حدود ۲ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته بود.

جالب است که این ارز دیجیتال با ۳۸۰ میلیون دلار دارایی همچنان در میان بزرگ‌ترین کیف‌پول شبکه اتریوم جایگاه ششم را دارد.

در هفته گذشته، به دلیل اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر نهنگ‌ها رمزارزهای بیت‌کوین و آلت‌کوین خود را فروختند. اما شیبااینو همچنان رمزارز محبوب بیشتر نهنگ‌ها است.

متاسفانه، رمزارز چین‌لینک بیش از ۷ درصد از حجم معاملات خود را از دست داد. ادامه فروش‌های مربوط به این رمزارز می‌تواند مربوط به روند بیت‌کوین باشد.

چین لینک پر معامله ترین رمز ارز در بین نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته

سو ژو، مدیرعامل Three Arrows Capital در توییتی از اتریوم انتقاد کرد!

ادامه خبر را بخوانید

برخی از تحلیلگران خاطرنشان می کنند که اصلاح بازار ارزهای دیجیتال ممکن است با ریسک جهانی بازارهای مالی مرتبط باشد. امروز رمزارز چین‌لینک با قیمت ۲۷/۲ دلار معامله می‌شد و حدود ۶/۵ درصد از ارزش خودرا از دست داده بود.

منبع خبر: u.today

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.